Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de gener 24, 2014

Rodant entre les Fades de la foscor

Avui una arrancada de vist i no vist, perquè des de que m'he despertat fins que he sortit a pedalar han passat pocs minuts, per a mi pocs són vint, vint-i-cinc minuts, cal pensar què penso jo, de dormir càlidament a ser dins de l'aventura d'un Vol de Drac, el xoc, el canvi climàtic és notable, sempre rondant els 10ºC de diferència, avui però ha sigut un dit i fet, després de preparar una breu intervenció a minuts de sortir, no sé massa bé com ja havia decidit sortir amb la tèrmica més densa d'hivern que tinc i ja estava anat direcció a la riera de Llavaneres, a on la temperatura era de 8°C, temperatura molt bona per poder rodar sense fred, jo per si de cas equipat d'hivern extrem.


Avui a les rieres no he passat fred, fredor sí, fred no, l'Hispània lloc de visita obligat, m'hauria agradat fer foto però ara fa dos dies que la cuina està en marxa quan hi passo, quan torni a dormir la cuina quan jo hi passo ja la faré, mtb, mtb, mtb


Els darrers tests de la Nau Insígnia estan eclipsant puntualment les corones de blocs de granit, o això sembla. 

Incidències, soroll BB, canvi pendent de les pastilles de fre del darrera, coincidències, cap, aigua, no portava el bidó, menjar, cap, eines, totes, Cateye-Powerled aquest darrer baixant a mitja potència.

El Canis 60 TPI TR segueix anant bé, molt bé crec poder afirmar, he de localitzar un canis de 120 TPI TR, veurem, veurem. Dic de 120 TPI i tinc dubtes, però d'entrada per darrera hauria de ser de 120 TPI.


Avui mentre escalava per Milans a les vuit tocades cantava també el gall, i mentre l'escoltava ara sí ara també, les Falgueres m'han murmurat diferent, sense vent, sense fred intens, amb la llum entrant, amb la nit retirant-se el to era de molta calidesa, també de silenci pacífic, aleshores el murmuri sonava a encís i jo m'he deixat conquerir, curiosament recordo cada detall de la sortida, omg, omg, omg


Sonen els tambors anunci d'una propera aventura de MTB, avui l'aventura de MTB ja ha sigut, demà de ser serà un tràmit per preparar l'aventura de diumenge, de consolidar-se el pronòstic del temps podríem perseguir una bona quantitat de quilòmetres, i també perquè no de desnivell, tinc clar el número, els dos, però per prudència esperaré a que tornem a ser a casa per fer la crònica i exposar-vos el com de tot plegat, sí que puc dir-vos que la xifra 148 de la darrera èpica mirarem de deixar-la enrere, tot i que de no ser no passaria res, en cap cas, en cap cas, però no és a on volia anar dissabte passat, i tampoc destí d'aquest diumenge.

Des del Mirador del Drac, dies de molt Single Speed. 

La d'avui sense ser-ho seria la 50, ja us en posaré el número que li pertoca des del 44 fins avui, com? Ja us ho explicaré d'aqui a unes jornades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada