Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de gener 10, 2014

Bany de calor

Destructor Independent, entre blocs de granit, com corria saltant de bloc a bloc seguint les ales del meu Drac, omg, omg, omg.


Una sortida la 38 a on la distància del llit a la bike era equidistant, vull dir, anava a descansar i he sortit a pedalar. 

Dies de MTB. 


He decidit moltes coses a dalt ds la bike, a una sortida de crec unes dues hores, he tingut temps de fer-ho, demà en tindré més, i tant, i tant. 

Demà toca Baix Montseny, aventura amb l'Home del Montseny, mtb, mtb, mtb.

Rascarem de poder ser Sant Hilari, més Arbúcies però, o no, o no.

Quan dues rares avis s'ajunten la poció ès d'emoció, és ara la sensació, miraré de descansar, de poder, perquè els nervis ja guien les sensacions, clar que yes.

Demà, primer veure sensacions, sempre la June pot decidir fer el primer tram, veurem, veurem. Jo estic més per coincidir entre Fades, cavallers i Fades, està tot dit. 

Des del Mirador del Drac, dies de molt Single Speed.


Equipat d'hivern, quina calor amb el mallot Elite de Pearl Izumi i la Fusion de Gore, omg, sempre per sota de 12°C, i per sobre de 9°C, m'he sobre equipat perquè sortint de dinar he agafat fred a la riera d'Arenys de Munt, eines totes, manxa inclosa, Cateye-Powerled sempre en marxa, aigua, zero, sobre hidratat dinant, una hora tocada abans, menjar, cap, molt tip d'un sensacional arròs a la cubana, OMG. Coincidències, cap, incidències, cap, insistiré, quina calor que he passat. 

Ara emocionat per demà, quina aventura la de demà, quin Vol que m'espera, directes genet i Drac del Maresme al Baix. Montseny. 

OMG, OMG, OMG, que bé que va la meva Vicious. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada