Ara des de les set veient com van passant els minuts, la sortida de ser serà de cara al vespre, no abans, tarda de divendres ja des de fa uns anys, per descansar, i avui serà per mirar de recuperar un parell d'hores de descans, per després gaudir d'una aventura de MTB.
Ara però mirant de consolidar l'arrancada de la jornada, certament, certament. És que jo si no descanso bé he de limitar-me a deixar passar les hores, atent, sí perquè els fets sí que els enregistro bé, no les reaccions a aquests. No puc dir que no he dormit, puc dir que cada pocs minuts no ho feia, OMG. Els refredat són això, i aquests únicament s'han de passar, venen i de fer-ne un bon seguiment fan veure que marxen, ara el de la Betty no sé a on va, marxa, ve? Ja fa dues setmanes va aparentment marxar, mentre fèiem la Rapha Festive 500, omg, quan ha tornat sense avisar ho ha fet de manera curiosa, normalitat acceptable durant el dia, però un incordi considerable a les nits. Res preocupant, però amb un efecte secundari potent, el de no descansar, i a casa no poder descansar, per a mi, un punt feble.
Ara esperant, i un altre cop, com a excepció qui espera no desespera, fet que em fa veure que si bé no he descansat, úniacament comporta estar cansat i prou.
Ahir la reparació de la Longboard un èxit que m'anima a afrontar nous reptes mecànics de les dues bikes, i tant, i tant. De fet posar remei a aquest problema dels R1, em va animar ahir a fer la llista de pendents, llarga sí, però quan has tingut un èxit com el d'ahir ho veus positivament, fent referència a la llista de recanvis que impliquen cada un d'ells d'actuar sobre les bikes.
Un tema pendent, tan vell com el dels R1, les NoTubes Crest de la Spot Brand, que no deixen que les meves mans puguin canviar els Maxxis Tubeless, una mica com el problema dels R1 i el canvi impossible de les pastilles de fre, però ara sense presses, els pneumàtics del Drac blanc encara tenen vida, vaig a seleccionar quin serà el proper pneumàtic davanter, i el posterior, tot i que no sé si sortiré dels Maxxis LUST. Onza, una alternativa amb el Canis, però no ho sé encara, positiu però tornar a obrir aquesta conversa.
Tinc localitzades, les pastilles de fre dels R1, el torniol passador d'aquestes, els pneumàtics, Ardent i Canis, càmara de 29 de recanvi, la darrera la va necessitar un biker amb el que vàrem coincidir, una bossa porta eines de sota seient Pedros petita, les que portem una està molt deteriorada, els vidres transparents de les M-Frame, i uns llista de petits detalls repetits al Blog, discs de fre de 160 mm. CL, taps d'extrem de manillar, estudiant uns eixos de roda nous per la Longboard, uns torniols dels tensors ON ONE nous aquest cop d'acer inoxidable, cercant dos tipus de radis per les 26" esmicolades a Finale, un tensor mecànic d'aquests per repassar prudentment els de les 29er, desllorigadors plans i d'estrella Park Tools, separador de pistons de fre de la mateixa marca, i una llista llarga però també interessant, de petits detalls invisbles a la vista més tensa, però evidents per a una de pausada.
El tema equipaments, llarg aquest tema, de fet és finit, fins que reviu com els refredats estacionalment amb els canvis de temperatura, venen i marxen, ara mateix aturats, uns pantalons llargs per a cada genet, no d'estricte hivern, sí llargs d'hiver, vull dir sense les capes aïllants, sí d'hivern.
Si bé és un matí gris, per un temps a on el sol li costa de marcar la seva presència, ara a minuts de les deu aquest ja entra per la finestra del Mirador, per una d'elles, mtb, mtb, mtb.
Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed.
Dinats. esperant, a un quart de sis tocat, pensant si reservar-me per demà, o si seguir amb aquesta serie perseguint crec recordar que la 37.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada