Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 07, 2014

Refredat?

No ho sé, una tarda fatigat, endormiscat, no perquè dormís, sí per una pesadesa densa.

Ara mirant de refer-me, una sensació com aquesta no la tenia des de fa mesos. 

Per demà un pronòstic de 16-9°C.


De descansar bé avui, a diferència de la imatge d'avui, demà tinc sortida complerta entre Fades de la nit, certament, certament. Demà toca diana un xic abans de les cinc del matí, està prou bé, m'agrada molt anar d'hora, i si la jornada va agafada de la mà d'haver de fer-ho sumant a voler fer-ho, aleshores tot ajuda. Perquè si bé és veritat que les darreres setmanes funciono com un rellotge, vull dir que salto de matinada a fer el cafè, o a degustar-lo si ve ell, a l'hora que la jornada abans hem previst, i més des que surto ara sí ara també, no d'una forma continuada als darrers mesos, però des del juliol que el tram sí que es va definint en aquesta direcció, certament, certament, si serà a les properes setmanes, no ho sé, primer anem a per demà, i ja aniré, de ser, pel 36 que està prou bé pel què fa a regularitat. És la sèrie més llarga que he fet mai en bike. Sí, entre el descans setmanal, no per cap programa, sí perquè m'agrada anar fent aturades d'un dia cada sis, més o menys, no és important, en cap cas, tot i funcionar-me molt bé, i tant que sí, i tant que sí.

Avui l'arribada dels components de la Vicious, emocionant, l'error en la comanda interessant, no tinc facilitat per l'alemany, les descripcions no estan traduides a l'anglès, per tant la confusió es tornarà a repetir, no passa res, és un privilegi poder disposar del servei de botigues d'arreu del planeta, i tant que sí, i tant que sí. Tot seguit he fet una segona comanda al mateix establiment, aquest cop sí correctament, crec, i el material que he de tornar ja el compensarem quan compri les bateries dels llums que us vaig comentar. És una botiga a on hi compro regularment.


Ara a esperar les comandes dels UK i de França, que amb aquesta nova que he fet avui formen el conjunt de la modificació a fer a la Vicious.

Ja tinc el torniol nou de les pastilles dels R1, o sigui ja podem reparar la Spot Brand. Anava a portar-la a un establiment físic, però no, he de demanar hora, deixar-la uns dies, millor ho fem a casa, i de no sortir bé uns frens nous vindran cap a casa. 

També ha vingut un recanvi de cinta de manillar Brooks, la necessitàvem, la necessitàvem.

I les properes arribades de components seran provocadores a casa de nous trams de MTB, desconeguts fins avui, Ho escric i penso, quina sensació més emocionant, la dels trams no la dels components que també, OMG.

Tenim poques visites a casa locals, és veritat, el temps marca el to de tot plegat. I les poques locals que tenim com la de sota les hem de cuidar, molt. 


Lluny de les Fat Bike, ara per ara, arrapats al concepte de simplicitat, fins i tot podria dir simplicitat extrema, però no, perquè no portem Fixeds, podríem, millor dit, no podríem, requereix del què no tenim, tècnica, i crec que també requeriria d'una forma física, o qualitats que tampoc estan a la nostra mà. Si un dia visc proper a la Molina aleshores tot serà diferent, però des del Maresme més dens, pel què fa a circulació de vehicles, no està en els plans fer carretera. M'apassiona la carretera, des de molt abans del meu primer i únic canvi Campagnolo comprat a Roma, vaig estalviar mesos, tenia crec recordar onze anys quan vaig començar a reunir els diners, i el vaig estrenar amb dotze, omg, omg, omg. Tot segueix igual, tot segueix igual. Un dia però faré la Collada amb una proposta de carretera tipus lagranevasio, el què passa és que serà protegit, perquè de ser, passarà una dècada i crec que tot tindrà un color diferent, millor, de ser, segur, diferent, també, de ser, de ser. No sé si serà entre la protecció dels Destructors,  no ho sé, veure'ls no els veuré, això segur, escalant la Collada de Toses a camp obert no els podré veure, sí notar, quin serà aleshores el meu Drac, de ser, tampoc ho sé, no perquè no ho tingui clar avui, que no ho tinc clar, si no perquè nosaltres, jo únicament, proposem, proposo, la resta ja vindrà, per gaudir-ne, per gaudir-ne. 

Ara mentre escrivia, per la temàtica, tot ha agafat el millor to, una Collada de Toses, un 1.800 per carretera, OMG, OMG, OMG, d'aquí a deu anys, de ser, per carretera, oh yeaaaaah.

No sé si la June serà, o serà el tren qui portarà a genets i a Dracs, de fet no sé quina logística tindrem, si conduiré, ja no m'agrada ara, millor dit, m'agrada, a qui no agrada és als altres conductors la meva velocitat, per lenta, per lenta, clar que yes. Ve siguent ja normal, i freqüent sortir de la carretera per deixar passar a d'altres conductors més qualificats, la pressa va lligada a la sort, per sort jo no tinc pressa. 

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed, molt Single Speed. 

Ara emocionat per veure quin tram serà el de demà, demà passat podria fer un descans, tipus dilluns però dijous, o no, i esperar a dilluns. 

Ara mentre insertava la imatge de la caixa de components, he pensat, de seguir amb problemes de components que no sé reparar una bona idea podria ser anar eliminant aquests components, i no reposar-los, i d'haver de fer-ho per ser per exemple,  una roda, vull dir un component per a mi necessari, decidir-me pels què pel seu import pugui canviar en cas de no poder reparar-los per mi mateix, no per una cultura de canvi constant. Les nostres possibilitats d'incorporar nous components són limitades, molt, però grans segons per on tinguem que passar per posar-hi remei. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada