Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 07, 2014

Deixar fer, i seguir fent

De poder, de poder, és de les bones propostes, no diria diferent, perquè això ja fa anys que té aquest to.


Avui una cursa lenta, però cursa, el fet de sortir no a les sis campanades, si no a les set, implica de fer un horari més ajustat, certament, certament. 


Una temperatura ajustada també, entre els 7°C i els 9°C, que per a mi ja és una entorn de fred exigent, per una tema d'humitats però, la sensació molt bona, no tenia res a veure el fred d'avui amb el de Blanes de fa dos dies, res, i a Blanes estàvem a 14°C, glaçats, avui sempre per sobre dels 6°C segur, i sempre per sota dels 10°C, i ni un sol instant de sensacions de fred intens, en cap cas. Jo avui portava com a tèrmica un mallot Pearl Izumi Elite molt tècnic, és un mallot per dies d'extrema calor, molt prim, més que una tèrmica d'estiu, és un mallot que no és gens càlid, molt fresc, i en tinc dos, un de negre, i un de blanc, idèntics, mateixa talla, mateix model, el blanc el segon que vaig comprar un cop el primer em va anar bé, així com el negre en talla S em va perfecte, el blanc em va tan ajustat com el de Freedom, just per respirar, OMG.


Jo tenia clar que avui la temperatura no era, vull dir alta, la primera imatge que he caçat des de casa negra nit, en sortir a fora a fer-la la sensació no era càlida, la Betty m'ha confirmat 8°C a les set en punt, per això el mallot Pearl Izumi, quelcom més presencial que la tèrmica minimalista que porto sense mànigues.

Avui sempre amb els llums Cateye i Powerled en marxa, aigua, no portava ni el bidó, menjar, cap, a la matinada, ara a l'hivern no presta ni a beure, ni a menjar, que cal sí, cal sempre portar el bidó amb aigua, beure cada 20', i menjar un xic per sota de l'hora passats els primers tres quarts, eines, avui sí, totes, manxa, també, coincidències i incidències, cap. 


 Avui una recerca infructuosa pel fet que no he vist el Destructor d'ahir, curiós, curiós.

No esperava veure cavallers de la llum, la llum però ha sigut el rei avui, així que des de les vuit tocades sempre junts, fins les vuit però entre Fades de la foscor. 


Ara a esperar a demà, crec, i veure quines són les sensacions avui a la nit, i demà ben entrada la nit, perquè de ser les d'ara, tornaré  a fer Vol cercant el Destructor de Murs aliat del meu Drac.

Ahir mentre escalava pel Tintorer curt, vaig tenir una bona sensació, una bona pensada també, baixant pel llarg un bany intens de bones sensacions, i bones pensades, mtb, mtb, mtb.


Una pujada des del Colón divertida, freda a la riera, com la baixada de la riera de Llavaneres propers a les hípiques les dues, però que al seu pas per Milans ara veient les Falgueres sé que no hi he passat en blanc, si no que elles fan que tot quedi en suspensió, clar que yes.


Una entrada que presta a fer-ne una foto, una sortida que proposa de fer-ne una altra tot seguit.


Han arribat els primers components per la Vicious, malament, vull dir no vaig fer la comanda bé, no passa res, més dies al calaix de maduració dels bons projectes. Un bon cafè ara, i tant que sí, i tant que sí, fem un cafè?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada