Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 07, 2014

Bany càlid a 11°C

El què ha sigut aquest vespre. No sé massa bé què impulsa a fer ara sí ara també Vol darrera Vol, perquè jo  avui no he anat en bike, jo avui he volat amb el meu Drac, i no perquè fos una sortida ràpida, que no ho sé, perquè omg com he gaudit a dalt de la bike, omg, omg, omg.


Hi ha dies per a tot, avui a la nit era dia de passar-ho molt bé entre Fades de la foscor, avui ni un cavaller, sí un Destructor de Murs, un de sol, sempre entre els blocs de granit, però amics meus aquest era diferent, molt, perquè cada bloc porta agafat de la mà un Destructor, i aquest Destructor anava de bloc a bloc per on jo em dirigia, sempre vigilant, sempre atent, tant que ara ja sé perquè fa mesos que la nit és sempre amiga, per la seva presència sense ser, noto que hi és, i aquest fa que el meu Drac comparteixi més i millor cada tram de la sortida, com avui, com avui, com demà abans del trenc d'alba?

OMG, quina aventura de MTB avui, per favor, per favor, per favor, amb dies com avui els dies a dalt del meu Drac agafen aquella categoria que en diem memorable, ni gran, ni extraordinària, que també, però el mot és, memorable


Què fa que una jornada que ha començat a quarts de sis de la matinada, que ha descansat fins a quarts de vuit, que ha vist un esmicolar d'una joia de cristall entre les meves mans, que minuts després sortia el sol, una jornada de posta a punt dels dos Dracs, de l'evolució hora darrera hora del refredat d'un dels dos genets, de veure com un dels Dracs, decidia quebrar una urpa i marcar que no volaria avui, i un cop decidit en Bob descansar avui, minuts després a les set ben tocades del vespre de sobte tot s'ha posat en marxa, mtb, mtb, mtb, i una energia poortadora de bones sensacions ha banyat cada minut a les prèvies del Vol. 

He vist un Destructor, no l'he vist, hi ha un Destructor que va de bloc a bloc de granit seguint cada moviment de les ales del meu Drac, he sentit com esgarrapava per sobre meu les carenes de sobre nostre d'un pas obert per on creua el corriol entre el granit seccionat, escalant pel Tintorer curt, quin instant, quin instant.

Una jornada a on el bany a 11°C ha sigut càlid, molt, equipat de tardor, avui de tardor, no d'hivern. Per favor, per favor, hivern, a 11ºC i equipat com si estéssim entrant a la primavera, o jo estic fent un canvi, que pot ser, o quelcom que jo no veig i sí gaudeixo està fent quelcom diferent, o sóc jo que ho faig diferent, segur, segur, segur. 

Un Destructor de Murs que va per lliure, amb un sol objectiu, seguir cada Vol del meu Drac, un Destructor diferent, que no ha de ser a un sol bloc de granit, i que té com a missatge ser entre un genet i el seu Drac fent un tram diferent. Un Destructor que no descansa a les piles de granit del Montalt, un Destructor que no es regeix pel fer dels Destructors del Montalt, i que no vigila, o això sembla les corones de blocs de granit, ni Fades, ni cavallers, únicament segueix al meu Drac?

Des del Mirador del Drac, Single Speed, Single Speed, Single Speed. 

Sense el bidó d'aigua, sense menjar, avui no calia, menjar segur que no, i el Cava del dinar era combustble pel vespre, eines, cap, manxa sí, sempre a 11°C pel pas a la riera de Llavaneres, tant a les vuit, a minuts, com a les nou tocades del vespre. El Passeig dels Anglesos, la riera de Caldetes, avui dia de Reis, especial, hi he respirat tendresa, calidesa, el fred no hi era avui, sí segur que per sota dels 10°C, però sense sensació de fred, una sortida càlida a 10-11°C' equipat de primavera-tardor. Llums, Cateye-Powerled sempre en marxa. Cap coincidència, ni incidència. Poquíssima gent al carrer, per una visió dels llums d'àquestes Festes, totes en marxa al meu pas molt gartificant, més encara, més encara. 

Ara a esperar a demà, a molt abans del trenc d'alba, perquè no vull canviar la meva rutina, sí el descans setmanal que no serà de poder ser, demà. 

Els dos cafès, de ser, obrirant la jornada, vull anar de pet a coincidir amb aquesta raresa de Destructor de Murs. Mentre hi vaig, hores després la roda del dia es posarà en marxa, certament, però això serà després, de  ser, de la meva aventura ben entrada la foscor. De poder ser, vull entrar per la porta de casa havent fet el Vol abans de l'entrada dels cavallers de la llum, molt abans, clar que yes.

Com funciona la Vicious, a les prèvies a l'arribada dels nous components, que bé que va aquesta bike, que bé que va la Vicious. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada