Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de gener 27, 2014

Colors propers?


Demà a 7°C podria ser una jornada no emocionant no, si no molt i molt emocionant, tant que jo ja no puc dormir, omg, omg, omg, quin salt OMG, Storm-Lo va marcar un picat vertical al fons més fosc, i també un picat vertical al cel més intens, i a on el Vol ha agafat el to més intens, tant que no tinc paraules per definir, sí actuacions, sí Vols de Drac, ara a hores de ser entre Fades, entre corones de blocs de granit, i a on de ser ara penso, 7°C de ser estarà prou bé, estarà prou bé.


Equipaments a punt, Powerled carregat, piles del Cateye per canviar, les ganes per fer el Vol de matinada, explosives. Ara darrera de l'arrancada, d'aquí a res, de ser, per sort únicament decideixo jo, ja hi seré submergit, mtb, mtb, mtb

Des del Mirador del Drac, des del costat, sento el batre de les ales del meu Drac, deixaré de descansar i posaré fila a l'agulla al canvi de piles, la visió del darrera ha de ser impecable, i mentre escric penso, de poder els Sigma no vull que siguin amb nosaltres, hi seran però perquè ara per ara no ens ho podem permetre, però una sola oportunitat i abandonaré aquesta llum definitivament. 

A pocs dies de poder ser visible des del darrera amb l'arribada de la nova jaqueta de Gore de color blanc.

Demà de rigorós hivern, de ser, tingui la sensació que tingui jo aniré equipat per a un fred extrem del Maresme, en cap cas del Baix Montseny, vaig veient que no tinc equip per rodar proper als 0°C. Demà aniré preparat per ser agafat amb força per la fredor de la matinada, per fins i tot gaudir-ne, després de Sant Celoni, difícil llegir-ho diferent.

MTB, MTB, MTB. 

He de gestionar bé els propers dies de MTB, de ser, per poder proposar un diumenge Èpicx2. I per tant la visita a la millor cerveseria del món caminarà cap el divendres, oi que sí?

1 comentari:

  1. OMG, OMG, OMG, i els Sigma segueixen amb nosaltres, ara anem canviant les bateries per unes de noves, ara anem amb dues de normals pel Karma, i una XL pel Powerled, i oli en un llum.

    Agost del 2015, finals, hi ha ganes de tardor de colors torrats, oh yeaaaaaH!

    ResponElimina