Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de desembre 05, 2013

Pronòstics que fan somiar

Que fan pensar que demà de ser, serà festa gran del MTB a la matinada . 

De ser, serà d'entrada abans del trenc d'alba, certament, certament.


Avui les pales verticals del darrer tram a peu del Montalt pel cantó de Llavaneres m'han indicat el què ja sé, que l'últim tram proper a ell millor no visitar-lo cada dia. Mentre escalava, les sensacions eren de certa  càrrega poc amiga. 

Així, demà indiqui el què indiqui el meu Drac, no passaré proper a les Falgueres Màgiques, i miraré de cenyir-me al clàssic recorregut d'hivern. Menys costerut, més rodador. 

Estic fent molta feina, per mirar de consolidar l'arribada de la Nau Insígnia, sense arriscar, prudentment, això sí enfocant diferent, sense canvis visibles, sí tangibles. 

Veurem demà com arranca el dia, a primera hora segur perquè la jornada per diferents i diversos motius comença a les 5. 

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed. 


Em costa digerir aquesta imatge, aquesta matinada, en ser-hi, aquesta visió m'ha fet aturar per mirar de capturar el moment. 


No sé massa bé a on sóc respecte al moment, certament, certament. És que un soroll esferidor, i un bloc de granit majestuós marcaven el perquè de tot plegat.

Però miraré de demà en primer terme de repetir Vol, i en segon terme de no repetir tram. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada