Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de novembre 06, 2010

Titus ha mort.Que descansi en pau!

http://reviews.mtbr.com/blog/titus-cycles-rip/

9 comentaris:

  1. Tenia potencial, té potencial, molt.

    Tornarà, de ben segur.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. Una noticia molt dolenta, "malos tiempos para la lirica" !!!!

    ResponElimina
  3. Per cert, algu necessita una? segur que tenen per vendre a bon preu !!!!

    ResponElimina
  4. Xavi, a mi la Rockstar doble de titani...que vols que et digui?
    EM XANA!

    Si torna (cosa que dubto) tornarà com una marca "xina" més.
    Per tornar així...millor que no torni!

    ResponElimina
  5. Jo de Titus fabricaria l'Eleven amb 26" i 29" versió per una banda de titani i Exogrid, en segon terme.
    Amb punteres desmuntables per a poder posar 3x9, SS, i Belt drive i també l'opció amb EBB.

    NO FABRICAR CAP TITUS D'ALUMINI MAI MÉS.

    Per a les SS fabricaria una forquilla cònica de titani de 470 mm. específica amb eix de 15 mm.

    I totes les versions amb Post Mount darrera i tija de 27,2 mm. la pipa sempre de 1,1/8" i per a rematar aquesta decisió tubs de forquilla de titani per substituir els tubs de les actuals forquilles còniques.

    Tija, potència i manillar de la pròpia marca Titus. Però no subcontractant, no, fabricat per ells.

    Conjunt de rodes tant de 26"com de 29" amb la marca com a distintiu clar a la "llanta" i aquestes sempre amb el mateix color del titani clàssic Titus, i sempre amb radis de titani, sempre.

    Proposar l'opció IF de bikes a la carta però a diferència de IF, fer-ho de veritat, amb totes les opcions, també pipes còniques, amb terminis d'entrega de com a molt sis setmanes. I fabricar ells totes les peces, punteres i pipes, res de subcontractar.

    Les dobles fora.

    I posaria en marxa, més que mai, les versions de carretera corresponents, així com les de ciclocròs i pista.

    Sempre Hand Made USA,i sempre presents al NAHBS, sempre.

    I l'equipament tipus Rapha, però Titus per a MTB, carretera, pista i ciclocròs, ben diferenciats però relacionats per la seva imatge de bicis de tendència pròpia.

    Això ha de ser Titus, no el "pastel" que és ara.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  6. El 90% de les Titus existents son dobles al igual que passa amb Ellworth.
    Imagina´t que pensaria un usuari de tota la vida de Turner si un dia es trobés que Turner ja no fabrica cuadros de doble suspensió?

    ResponElimina
  7. Pensaria que ja era hora de deixar enrere una etapa lligada a una amistat, la del propietari de Specialized i la de l'ex propietari de Titus, pel fet de que la patent que utilitzava Titus sense pagar royaltys és del primer, i avui aquest sistema ja està caduc i obsolet.

    El Coalis va marxar perquè tenia clar això, calia un aforta inversió per a poder disposar d'una doble competitiva i va preferir agafar els diners, marxar i va embarcar a BH amb el projecte Pivot. És a dir via una forta inversió que BH no va voler fer a Titus.

    Jo dic alumini no, dobles no, i dic el què penso que ha de fer Titus.

    No voldràs que posin també el DWLink?.

    En primer terme reflotar sense una despesa important, en segon lloc estabilitzar la companyia amb unes vendes sòlides, via un producte que saben fer i que té molt de marge, i un cop la caixa plena, després que pensin amb una doble, ara no toca.

    De fet aquest ha esta el seu problema, una doble caduca i unes rígides sensacionals en segon terme, resultat, ofegats.

    Jo ja sé que no serà així, però si jo m'hi jugués els meus diners és el pla que posaria en marxa, no un altre.

    ResponElimina
  8. Ara bé si ens la quedem entre els dos o els tres, podríem construir una Tungsten Electrode, no et diré que no, amb DWLink, però serà per poder aconseguir una doble per a tu de titani que funcioni.

    Això sí amb 29, perquè totes les bikes de Titus podríem dicidir fer-les únicament de 29", perquè no?.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  9. Crec que aquest tipus de marques, petites, amb un producte tant especific, nomes tenen sentit amb la fabricacio de cuadres rigids, i amb una diferenciacio....tipus Ti, o tipus 29".

    Com competir en el mercat de les dobles? amb quina tecnologia? cas Ibis amb DW-link....i que els hi passara quan el DW-link ja no sigui la suspensio "a seguir"...no tenen I+D, i aixo es tot al mon del MTB.

    Jo seria purista, cuadres de Ti, rigids, amb montatjes de qualitat "a la carta", fabricades a USA, i amb un servei postvenda "de primer nivell". Crec que la resta, anira morint.

    ResponElimina