Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de novembre 15, 2010

Fall Colors !!!!


Estimats Genets,

Feia dies que el meu cap bullia amb pensaments sobre tot el que hem rodeja a South Carolina. Era difícil posar ordre a tot, veure el final del que realment volia fer, o del que jo pensava que hem faltava per transmetre-us el que significa rodar amb bike a aquest país.







Crec que finalment he trobat allò que buscava, i sense saber-ho, un genial vídeo d'en Colorado va obrir la caixa de Pandora....i no, no estic pensant en penjar un vídeo, be ara no ho penso, però es cert que es una possibilitat. El vídeo d'en Colorado hem va obrir a noves idees, com qui obre una finestra, i de cop vaig veure el que realment necessitava.

Fa mes d'un any vaig comprar una helmet cam, que ha donat com a resultat uns vídeos interessants, però que degut a la qualitat de l'imatge pròpia de la càmera, mes la compressió posterior de les imatges per penjar-les al blog, feia que el que jo us transmetia no tingues el to, el color, l'aroma d'allo que us volia explicar...malgrat se que ho arribàveu a "tastar".





I que m'ha aportat el vídeo d'en Colorado? senzillament la utilització de la alta definició, o HD, fet que fa que la percepció que tens es que "hi ets allà", Colorado, jo estava al teu costat quan rodaves per Collserola.

Tornant doncs al que volia, poder mostrar-vos els millors racons d'aquest país, passava per carregar a l'esquena un de les petites càmeres de nova generació, amb una qualitat d'imatge impressionant, però amb moltes mancances en quant a possibilitats de captar moments en bike que normalment son difícils....moviment !!!!

I clar, quan a mes rodes sol, o amb altre gent que no te pensat "parar a tirar bones fotos"....resultat, es fa el que es pot, el que millor es pot. I no, no era aixo el que jo volia. Necessitava trobar bones fotos, amb el colors d'aquesta meravellosa terra, amb les fulles, el terra vermell, els arbres de mil colors, volia que poguéssiu olorar l'aroma de la tardor a les meves fotos....i ho he aconseguit.





No us diré com, segur que ho imaginareu, però espero que disfruteu...son les primeres, però en vindran mes !!!


2 comentaris:

  1. Així d'entrada, avui la imatge del mes la tinc clara.

    Que bé veure't a sobre de la Ibis Mojo Carbon, equipat al 100% per l'ocasió.

    Quina estació més agraïda pels ulls més inquiets.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. Xavi més imatges, moltes més.

    Estem a aquest espai per gaudir, per poder admirar les imatges de la tardor a South Carolina. Per a mi sensacionals, repetibles sí, però no garantides, res està garantit, oi que no?

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina