Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de novembre 13, 2010

Entre dubtes.

Avui havíem d'haver fet ruta Sant Martí de Sacalm.

Serà demà.

Avui finalment ruta pel Maresme, sense masses històries, directes a Mataró, a buscar un lector pels pulsòmetres, un cop a la botiga, he rodat uns minuts amb una Tomac de 29".

Detalls, han posat un polsador de bloqueig al manillar a  una Fox on el bloqueig va a la forquilla. La bike va bé, un manillar estret, massa, i uns pneumàtics convencionals amb líquid, fan que passi de puntetes vers aquesta bike de 29" semi rígida i 2x9, perquè no la sé valorar, serà que avui no era el dia.

Això sí, a la botiga m'han exposat que estan mirant de jugar amb el Rotor i unes bieles més curtes (¿?), "perquè la 29" en qüestió vers la 26" és lentíssima pujant, els hi costa molt més d'arrossegar a les pujades". Jo he fet un silenci, el comentari entre molts que he escoltat "és que tot i ser lleugera dóna la sensació de ser pesada de veritat, lenta però lenta de veritat vers la 26".

He pensat de convidar-los al Blog, però no cal, oi?.

D'aquí a la botiga del costa de roba de bike, únicament de roba, directes a les estanteries d'Assos. Si ha de ser un equipament d'hivern, si ha de ser, serà Assos.

Però a la tarda nit, en Colorado m'ha exposat, m'ha recordat que no cal que miri res de roba d'hivern perquè si fa fred aquest any 2010-2011 no sortirem.

Que bé, perquè la broma de l'equipament d'hivern d'Assos si l'hem de fer venir,  ronda els dos mil cinc-cents euros.

De la botiga directes a pedalar, unes dues horetes entre pistes i senders, entre una conversa monotemàtica, bike UK, bike UK i més bike UK.


Per accentuar el concepte, una moto de trial, circulant com si de la meva Superlight es tractés, ens ha rematat el concepte, i seguidament un pas entre torres ha tancat la conversa, quedava aquesta vista per a sentència?.

Però una darrera conversa de dues hores amb en Colorado ha deixat el tema,  obert?, no sé si és la paraula que ho defineix millor.


Turner 5 Spot, Santa Cruz Nomad, Blur LT, Yeti ASR5, per cert ell hi està rodant amb aquesta darrera aquest cap de setmana i en principi en tindrem una crònica de la mateixa, i d'altres opcions, en aquest cas UK, i d'altres com la Cove Hustler que  des del 2007 que és a sobre de la taula.

De fet no sé com en Colorado avui m'ha exposat com aquell que no diu res que ha parlat amb Cove per concretar la meva talla i  me l'ha proposat com la bike per a mi, jo que sóc fàcil ja no penso amb res més,  perquè la Hustler és per a mi "=bikeUK". Des del dia que la veure amb el blau cel que tant m'agrada, el mateix dia que ell recollia la seva Moots Rigormootis, que coincidim amb que és una bike que s'ha de tenir, també coincidim al 100%  en que és pesada de veritat, però quina importància té, si jo rodo amb una bike 100% rígida, 29" i SS de 10 Kg?, ja no vindrà de tres o quatre quilos més, no?

Certament que si no és una bike de XC, no veiem perquè hem de posar-la a l'escala de pesos XC, no?

Avui m'ha recordat la Betty que sempre he cercat, que sempre he fet senders entre torres, sempre i seguint aquesta tònica un concepte persegueixo, no únicament córrer entre torres, també cercar la bike, que ha de ser UK, ideal per ser-hi.


Després del pas entre torres, directes cap a casa, per no arribar de nit.

Menjar, una barreta i mitja de 200 Kcal/unit. beure un bidó de 750 ml.

Equipats d'estiu, amb manegots i armilla, jo amb pirates.

Incidències amb les bikes cap, la meva Vicious segueix amb el soroll quan vaig dret.

He substituït pedals, caixa de "pedalier", tanca del darrera, recollat l'EBB abans de sortir i el soroll el mateix.


O sigui que demà sortida amb el soroll, hauré d'anar assentat amb la 29" SS?

Per sota dels trenta quilòmetres, per sota dels mil metres de desnivell positiu.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada