Fa uns minuts he deixat les Sidi Dragon impecables, netejat soles a consciència, buidat de sorra les cales i els torniols corresponents, i amb una Vileda humida amb aigua i prou he anat passant-la per la pell un cop darrera d'un altre, ara són al sol, d'aquí a una estona tornaran al seu lloc, però ara perfectes per a afrontar la propera sortida.
Al taló de les dues SIDI, a la part interna presenten un desgast fora de mida, tant que s'ha segat el teixit i el gruix intern que fa de coixí surt de manera esperpèntica.
Les soles de les meves SIDI, estan malmeses, caldrà demanar un joc nou de recanvi a Chain.
MTB, MTB, MTB.
Precoupant aquest desgast a la talonera....preocupant
ResponEliminaSí, el fet és que les Sidi que he portat abans de les Dragon, les Action 2 SRS, que encara tinc en perfecte estat, mai han tingut cap desgast com aquest, i tenen uns anys.
ResponEliminaLes Dragon de la Betty, ara després del Roc van fer l'any, i ella les combina amb les Sidi, crec recordar que el model és l'Eagle 5 PRO Woman o que correspon a aquest model, i el desgast a les seves Dragon també hi és present, en menor grau perquè ella ha estat alternant l'ús entre aquestes dues Sidi's.
Em preocupa la resposta del distribuïdor, que d'entrada sense més, abans de veure res, ja ha dit a la botiga que les va vendre, que segur que el desgast de les Sidi de la Betty és per haver-les posat a la rentadora, ja d'entrada "la primera en la frente", i que els hi portem perquè "això no ha passat mai", increïble la resposta.
Ara amb aquesta primera resposta, animadora per cert, hem de portar les Dragon de la Betty a la botiga d'on van sortir ara fa un any.
Sort que el venedor pensa com nosaltres, com és que si després de pagar 240 euros per aquesta joia, la Betty té que anar amb aquestes Dragon estripades cal que fem un pensament.
No sé perquè amb aquesta reacció del representant de Sidi em ve al cap el representant de la meva Yeti ASR-SL, que trist.
Dues molt bones marques en mans d'uns elements que com a poc podria qualificar de poc professionals, i mira que en el cas de Yeti sempre havia admirat la labor d'aquest distribuïdor, que errat que estava amb el meu criteri inicial, mentre compràvem tot perfecte, però després de l'arribada a casa de la sisena Yeti, tenim el primer problema i durant mesos, però mesos, sense una resposta apropiada, i quan dic apropiada vull dir, posar les eines per resoldre el problema.
Ja exposaré com camina aquest tema de les SIDI.
Mtb, mtb, mtb.
Aquesta setmana les meves Sidi Dragon marxaran de casa, tornaré a pedalar amb les meves Sidi antigues, model específic de dona.
ResponEliminaEl distribuïdor ha demanat al nostre botiguer que envïi les sabates directament a fàbrica, ells valoraran aquest desgast, per mi, inexplicable i ens donaran una resposta, que espero i desitjo no sigui una "quedada" com la que va respondre el distribuïdor al seu dia perquè hauran perdut a una clienta, veurem.
Us mantindré informats.