Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de novembre 28, 2010

Next Weekend-La Volta al Món.


És que jo avui ja tinc clar quin serà el destí del proper cap de setmana, tal com sona, Amer.


No tindria cap sentit anar a un altre destí diferent d'Amer, si podem anar al paradís, Colorado la Cerdanya també ho és, perquè no anar-hi.


El pronòstic avui per divendres és de 9ºC i -2ºC, que no és diferent de la jornada d'ahir, un xic més baix, però acceptable.

Jo ahir als primer minuts ja tenia fred a les mans i pel fet de que la jaqueta em va una talla gran, també tenia fred a la zona de les espatlles, aquests dos aspectes i el principal que no sé a la zona més obaga a quina temperatura estàvem, no vaig assolir sortir amb l'equipament perfecte.

La propera sortida a Amer, serà amb la mateixa proposta de calçat, mateixos pantalons d'hivern, mateixa tèrmica, i la jaqueta una Sportful "Anaconda" de la meva talla, els guants portaré uns Giordana més prims que els Gore, però és que els Gore podia notar l'aire fred, com si anés amb guants curts d'estiu, que jo no els porto des de fa un piló d'anys, al cap un Buff, ahir portava un coll de forro polar i unes orelleres del mateix material, que crec que he de substituir pel Buff.

Crec que res més, podria mirar de cercar un jersei, pel fet de que no estic anant amb un tricapa, si no amb un doble capa, però primer seguiré aquest camí, també portaré un segon joc de guants, aquest segon d'estiu, perquè pujant les mans eren un forn a la zona dels canells.

La ruta la de les ermites, no serà aquesta estrictament, però com que no veig com posar-hi un nom, en diré "La Volta al Món". Miraré de quadrar l'hora de sortida amb els 70 Km. que vull fer, miraré.


MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada