Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de novembre 24, 2010

Intent al seu dia del que pot ser properament.

Aquesta va ser la meva entrada puntual a una bici que rodava com un avió per carretera i es defensava per pistes com un 747 entre senders, no de pam ni de dos pams, és cert, però no per això menys divertit, diferent això sí, molt diferent, però més propera a la 29" que la meva 29" a les 26" de casa.


La limitació va venir pel fet de que no acceptava pneumàtics 100% de ciclocròs si no un híbrid similar molt més estret, i com aquesta que per fer la prova em va tocar comprar, poder accedir a una ciclocròs pura i dura implicava fer una segona inversió, finalment em vaig decantar per les dues Yetis ARC, que en el meu cas tampoc va funcionar, això sí, tant la de la imatge com la Yeti ARC en veure-les la meva sensació era de, "quina joia que tinc".

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada