Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de novembre 26, 2010

Chain Reaction Cycles Womans MTB Club

Chain Reaction Cycles Womans MTB Club

Be, avui faig la meva primera aparicio i ho faig des del perfil del Michael, ja que el moderador d'aquest blog m'ha fet desapareixer.
Tot i que aqui ja fa un fred que pela, m'he decidit a tornar agafar la MTB, la veritat, es que feia temps que no l'agafava, m'he convertit en una 'roadie' (nomes quan fa bon temps) + una lazy lady

El cap de setmana passat unes quantes noies de CRC i jo vam fer una sortida, algunes no havien agafat la bici des de feina anys, i menys per corriols, quin fart de riure... feien uns crits, contets deurien estar el cacadors (sap greu, escric des d'un teclat made in UK i no se com fer la c trencada, ni els accents)

Els drags no eren pas poca cosa, 3 d'elles es passejaven en Zesty 314L , amb Fox 32 FRL i qui no duia una Jolpin, duia una Gravity Dropper. Tambe hi havia un Iron Horse, pero no se quin model era, una Giant Trance i la meva Rocky Mountain.

Una de les que ens acompanyava era la Michelle, recent Irish DH Champion, tambe treballa a CRC, va fer unes quantes demos de com es baixa.
La cosa es que sembla facil, pero un cop et situas per provar-ho, penses; ummm, maybe not i t'acabes baixant de la bici.

Betty, tu que et fa curiositat saber com van vestides, aqui tens un parell de pics.

Per cert, dema tornem a fer una sortideta MTB, MTB & MTB




2 comentaris:

  1. A aquest espai MRG si hi vols intervenir sempre hi tens les portes obertes, ja ho saps.

    Si la teva intenció es de fer de contribuïdora, i tant que ho pots fer, amb la Betty mateix us passeu la direcció de correu electrònic i tot seguit estaràs com a contribuïdora.

    Ho dic perquè mig món entendrà aquesta intervenció, l'occidental, però Àsia, com l'Índia o una zona com la dels països de l'est, dubto que entenguin que en Michael és una noia que forma part d'un grup de noies bikers.

    També he de dir que és un plaer tenir-te a The Great Escape MTB, i si la intenció és de fer-ho com a contribuïdora, crec que m'emocionaré, hi ho dic sincerament pel fet de que des de que et vaig donar les atribucions per ser-ho, fins a aquesta primera intervenció, crec que han passat uns sis mesos, l'espera ha estat llarga i podria afirmar que fins i tot pacient.

    Dit això, diria que és una de les intervencions en primer terme més reivindicatives, referint-me al tema de que et vaig donar de baixa, fet que aplaudeixo i molt, no pas el fet de donar-te de baixa si no que no et vagi bé que ho fes, i també enriquidores, pel fet de que un grup de noies en bikes sempre és senzillament sensacional per a la Betty, ja que si tu t'animes a posar fil a l'agulla per tornar a ser contribuïdora, elles també poden tenir accés a aquest espai i això portarà de ben segur a que o que la Betty vingui a on sou vosaltres o a que vinguin/eu a rodar juntes a aquí, que podria estar més que bé.

    Compartir rialles, aventures i moltes hores a sobre de la bike és el que us podem oferir a aquí, i també moltes i moltes converses de MTB.

    MRG, mtb, mtb, mtb.

    ResponElimina
  2. Quina sorpresa!!!

    Veig que la meva insistència al final ha portat, a que el bo d'en Michael acabi perdent la seva identitat, Marga, ja saps quines són les regles del joc, el blog demana constància, i a tu no et vaig fer desaparèixer, simplement és que no hi eres.

    Dit això, m'encanta que ens hagis explicat la teva sortida entre companyes, quina sort poder sortir entre tantes noies.

    Per si encara estic a temps, i llegeixes aquest comentari abans de sortir, us animo a que us feu les fotos mentre pedaleu, sempre que pogueu fotos pedalant, això requereix que una de vosaltres s'hagi d'avançar però els resultats valen molt la pena.

    La meva curiositat de saber com es vesteixen les bikers a Irlanda, segueix essent la mateixa, la foto no es fa gran, i no ho he pogut apreciar. Però fa molta impressió veure deu noies en bateria.

    Passeu-vos molt bé!!!

    ResponElimina