Pot ser Michael, però el soroll que feia era tan lleig com el de la meva Ibis amb la pipa amb aquella esquerda.
Però també podria ser com exposes i que el soroll vingués motivat per un motiu diferent.
Va ser una bona sortida, amb un MIKI's bo de veritat, però quin cop més dur detectar aquest aspecte del tub tija i quin pensar i pensar amb las esquerdes de la meva Ibis, i que sol que vaig estar, gràcies Xavi Paricio, gràcies.
En total vaig estar entre set i vuit mesos sense la Ibis, entre sis i set els mesos que l'importador no va comunicar res a la fàbrica,gràcies Colorado per no fer-me cas i posar-te en contacte directament amb Ibis Cycles, i quan l'importador ho va fer el primer cop, després d'una gestió d'Ibis Cycles amb ells, perquè el segon no ho va fer, el primer cop els hi va dir que el client, jo, no tenia pressa i que en lloc de tenir la bike en tres setmanes preferia esperar-me dos mesos, per aquest motiu em vaig quedar sense poder participar al Roc amb la IBIS.
El segon cop després mesos després d'espera, cinc o sis, gràcies a en Xavi Paricio vaig tenir coneixement de que la fàbrica no estava informada de res de la meva incidència, l'importador em va contestar que ell en aquell moment no estava interessat en gestionar res de la meva garantia i que ho fes jo directament, i així ho vaig fer via en Xavi hi vaig posar remei, pagant jo ports i aranzels.
Una setmana després de rebre el quadre nou, vaig rebre una trucada de l'importador exigint-me l'entrega del quadre vell per no perdre la garantia del quadre nou.
Quan els hi vaig dir que "hi tant, quant em paguessin honoraris de gestió, transport més aranzels, es va fer un silenci i un "ja ens ho estudiarem".
Finalment dies després, em varen fer una proposta, passats deu mesos de publicar pàgines i pàgines al post Ibis Mojo Carbon dels problemes amb la meva Ibis.
Encara recordo els comentaris de suport al post com "estem farts de llegir els teus problemes amb la Ibis", "ets gafe", o "ets tu que tens mala sort", o "és que tens poca paciència", despres de sis mesos sense la Ibis i veure que la fàbrica no tenia cap informació, quina època més maca que va ser aquella.
Recordar que al seu dia, mesos abans, jo amb el seu problema amb la Specialized sempre els hi vaig donar el meu suport, sempre, sense límit de dedicació.
Ara cal mirar de no entrar al mateix forat fosc.
En SANTAFE però ara únicament tindrà suport, suport i més suport, ánims, ànims i més ànims.
I read somewhere that the paint treatment has caused a lot of frames, swing arms etc. to crack like this.
ResponEliminaPot ser Michael, però el soroll que feia era tan lleig com el de la meva Ibis amb la pipa amb aquella esquerda.
ResponEliminaPerò també podria ser com exposes i que el soroll vingués motivat per un motiu diferent.
Va ser una bona sortida, amb un MIKI's bo de veritat, però quin cop més dur detectar aquest aspecte del tub tija i quin pensar i pensar amb las esquerdes de la meva Ibis, i que sol que vaig estar, gràcies Xavi Paricio, gràcies.
En total vaig estar entre set i vuit mesos sense la Ibis, entre sis i set els mesos que l'importador no va comunicar res a la fàbrica,gràcies Colorado per no fer-me cas i posar-te en contacte directament amb Ibis Cycles, i quan l'importador ho va fer el primer cop, després d'una gestió d'Ibis Cycles amb ells, perquè el segon no ho va fer, el primer cop els hi va dir que el client, jo, no tenia pressa i que en lloc de tenir la bike en tres setmanes preferia esperar-me dos mesos, per aquest motiu em vaig quedar sense poder participar al Roc amb la IBIS.
El segon cop després mesos després d'espera, cinc o sis, gràcies a en Xavi Paricio vaig tenir coneixement de que la fàbrica no estava informada de res de la meva incidència, l'importador em va contestar que ell en aquell moment no estava interessat en gestionar res de la meva garantia i que ho fes jo directament, i així ho vaig fer via en Xavi hi vaig posar remei, pagant jo ports i aranzels.
Una setmana després de rebre el quadre nou, vaig rebre una trucada de l'importador exigint-me l'entrega del quadre vell per no perdre la garantia del quadre nou.
Quan els hi vaig dir que "hi tant, quant em paguessin honoraris de gestió, transport més aranzels, es va fer un silenci i un "ja ens ho estudiarem".
Finalment dies després, em varen fer una proposta, passats deu mesos de publicar pàgines i pàgines al post Ibis Mojo Carbon dels problemes amb la meva Ibis.
Encara recordo els comentaris de suport al post com "estem farts de llegir els teus problemes amb la Ibis", "ets gafe", o "ets tu que tens mala sort", o "és que tens poca paciència", despres de sis mesos sense la Ibis i veure que la fàbrica no tenia cap informació, quina època més maca que va ser aquella.
Recordar que al seu dia, mesos abans, jo amb el seu problema amb la Specialized sempre els hi vaig donar el meu suport, sempre, sense límit de dedicació.
Ara cal mirar de no entrar al mateix forat fosc.
En SANTAFE però ara únicament tindrà suport, suport i més suport, ánims, ànims i més ànims.