Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de novembre 22, 2010

Misteris de la Web

Hola amics,

De fa un parell de díes totes les intervencions que feu en aquest espai m'arriven al meu correu de Hotmail sense haver-ho demanat. No passa rès, normalment no escric massa però de costum us llegeixo de gust a The great escapeMTB. M'agradaria saber si heu canviat quelcom perque m'arrivi l'informació en el meu e-mail o si tinc que canviar alguna cosa jo mateix, ja que acostumo a tenir-lo molt saturat.

M'ha agradat molt la prova de la Yeti de'n Colorado i crec que té tota la raò. De totes maneres les antigues, com la SL de mon germà (Fox RP23) no es mouen tant en pedalar i si tens 1,80 d'alçada com ell l'hi va perfecte de talla (amb una M). Certament el pedalier es un pèl alt, però això evita tocar amb els pedals moltes vegades. Flexa, es cert, però es suportable, sobre tot tenint en compte el pes del xassis tant reduit. Es una bici XC per tot (tirant a marató) i amb una Fox davant va de maravella. De moment no pensa pas en la venta, ja que l'hi ompla un espai buit entre la Giant (XC pur i dur) i la Ibis (enduro light) i a més es d'alumini dels bons (made in USA).

Salutacions

1 comentari:

  1. Ho mirarem perquè concretament la teva adreça no està a la llista de rebre els comentaris i les intervencions que es fan al Blog.

    Ho miro i hi poso remei, crec que tinc la manera de posar fi a aquest problema de carregar-te la bústia per part de The Great Escape MTB, MTB, MTB.

    Sí, sí, ja sé quina és la manera, de fet l'única possible, perquè ara recordo que fa uns dies la Betty em va exposar que podíem a part dels comentaris també comunicar les intervencions, però no vaig caure en el detall que no deu anar via afegir l'adreça de correu que utilitzem per comunicar els comentaris si no pel fet ser contribuïdor, i un contribuïdor al Blog que no vol tenir coneixement de les intervencions no ha de ser contribuïdor, gràcies per la teva observació que ens permet d'alliberar aquesta comunicació a contribuïdors que segueixin el Blog que són els que ha de ser-ho.

    Com sempre mtb, mtb, mtb.

    ResponElimina