Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de juliol 17, 2010

Preparatius sense títol.


És que ahir després de seleccionar les imatges entre les 170 que vaig fer, de descarregar durant tota la tarda les imatges de la sortida de ja fa dos dies, l'emoció va fer acte de presència i a quarts d'una de la matinada sense saber molt bé perquè vaig començar a preparar la propera sortida.

A carregar les bateries, omplir els bidons d'aigua i posar-los a la nevera, posar en remull les ulleres, desmuntar la càmera de recanvi de la tija. Tots aquests detalls són els de sempre, per com a darrer pas vaig posar el despertador a les sis del matí, siguen conscient de que a quarts de dues de la matinada no és la millor hora per preparar una sortida i menys decidir com a hora de sortida quatre hores després de la darrera pensada.


Avui encara soc a l'espera, de què és evident, pendent de quina serà la sortida, hagués pogut sortir a les vuit però no ho he fet, a les nou tampoc.

He de repassar la Vicious que als darrers metres del dijous feia molt soroll de "pedalier" i he de verificar el fre del darrera i la roda també, aquesta presenta un xic de joc lateral.

Ara el que m'ha vingut al cap és el que aquí us he exposat, inquietuds, preparatius, sensacions totes necessaries per la que tornarà a ser la propera aventura d'un genet i el seu Drac.

Les fotos del Roc 2008 han arribat, és que encara no les havíem demanat, aquesta setmana demanarem les 2009. El Roc 2010 s'acosta i ja tot són ritmes de Marathon.

I cada pensament m'indica com serà cada revolt i com aniré en el vol. No sé encara el Drac, tot i que la Vicious diu aquesta me l'emporto al niu, però també vull dir que ja n'és de curiós que a cada edició una bike diferent m'ha portat a creuar belles carenes de la costa francesa.

Vaig a mirar les bikes i a mirar de decidir com poso remei al "pedalier" de la Vicious, al fre del davant, 180?, al seient, al joc del darrera de la roda, al pneumàtic d'aquest i als punys del manillar perquè l'esquerra és viu i no para de rodar.

Després d'això vindrà la tarda i potser serà la meva, la meva oportunitat de fer una jornada de pur mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada