Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de juliol 21, 2010

El principi de la llum.


He vist aquest pneumàtic a aquesta presentació de les "llantes".

http://www.bikerumor.com/category/29er/

I quant he cercat TCS WTB, he trobat aquest pneumàtic, que en Colorado ja em va comentar que era Tubeless però amb un pes per sobre dels 800 g., però és Tubeless!!!. El primer Tubeless 100% i 29"?.

http://www.wtb.com/products/tires/xc/prowlermx2_1/

S'haurà de veure.

3 comentaris:

  1. De veritat t'haig de dir que a la meva porto el WTB normals, evidentment a l'interior amb uns 100 ml de líquid Notubes, no et puc dir els km que hi porto, de ben segur més de 1.000, excepte el segon dia que vaig tenir-hi un petit tall lateral i que el líquid es va encarregar de tapar, no he tingut cap problema, ni de perdua de pressió ( bé inflar la roda cada mes..), ni tampoc he desllantat tot i anant força baix de presió, jo diria al límit ja que molts cops baixant ràpid toco llanta.

    Per tant amb això vull dir que no hi ha necessitat de portar neumàtic tubular sí el neumàtic normal ja fa la seva funció.

    A lo millor jo tinc sort, no ho sé, el que veig és que els companys amb els mateixos neumàtics tampoc tenen problemes.

    ResponElimina
  2. No sé si és un tema de sort, la meva WTB Exiwolf va durar res, es desfilava el lateral. I ja saps que la meva conducció és més aviat poc brusca.

    Les Python actuals les dugues a 21-22 psi presenten les marques clàssiques al lateral del que passaran a ser laterals desfilats.

    A quants psi les portes inflades?, perquè jo 21-22 psi ja penso que és massa, ideal per a mi seria 20 psi.

    El biker que hauria de venir aquest cap de setmana amb la 29" i SS, necessita que jo li deixi un pneumàtic del darrera, perquè el davanter i el posterior, els ha tallat tots dos.

    Jo penso que aquí és clau la pressió dels pneumàtics.

    Jo faig més "topes" amb la "llanta" ara que amb la 26" i penso que és per una carcassa més feble per ser Tubeless Ready.

    ResponElimina
  3. Actualment tant exacte com dius, entre 21-22 psi no ho sé, la manxa de peu tampoc es tant precisa però sempre les deixo al voltant dels 20 psi, el problema està en que quan surts a rodar he notat que amb la calor, la roda 29 agafa m´s pressió que la 26, suposo que es tema de més volum d'aire amb més escalfor.... i molts cops m'he aturat a treure aire.

    El fet es clar que si portes quelcom més de pressió la bike funjciona molt malament, rebotint tant per la part davantera com la del darrera.

    Tal i com dius, la clau és la pressió, potser hauriem d'aturar-nos més sovint i ara inflo, ara desinflo, en funció del tipus de terreny, fet que per la meva part no faig mai.

    El tema de "topes" amb la llanta jo entenc que la bike al ser rigida 100% té molts més motius, a més també al menys jo vaig a una pressió de neumàtic més baixa per tal de tenir un punt més de amortigüació per part de la roda

    ResponElimina