Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de juliol 14, 2010

Equipament, eines, recanvis i components.

És el que està a punt d'entrar per la porta de casa.

Giro E2, Limar Pro 104, els dos cascs que seran els nostres propers protectors.


La Betty fa dies que tot i substituir els coixins interns del casc no va còmode amb el Giro Animas, jo fa dos anys que estic així, quin mal el cap, espero que canviar de marca sigui una millora notable, tot i que he de dir que avui veient l'E2 de la Betty penso que he comès un error, no de coherència, sí del que m'agrada, l'E2 és preciós.

L'E2 ja el té el meu germà i l'hem millorat agafant un color més clar, com el del cel, el meu també serà de color clar, no tant com el primer però en cap cas serà fosc.

De fet els cascs han entrat per la porta fa unes hores, el de la Betty és una joia, el meu és "Regreso a los origenes" tipus el Cobra de Specialized del seu dia. El color del meu nou casc, de clar res, tampoc negre, és veritat però sí fosc, passaré més calor pel que fa referència al color del Giro Animas que portava fins avui i dic avui perquè a la nit tindrem sortida si tot camina com ha de caminar.

He fet un reportatge fotogràfic dels dos cascs però hauré de mirar de veure com poder posar les imatges perquè no puc baixar-les en format JPE.

Fa uns anys que mai portem cascs foscos per mirar d'evitar cap argument que impliqui que el cap s'escalfi més del que ja ho fa quan rodem a ple rendiment.

Extractor de les bieles Shimano XTR 970, és que l'hem perdut. I he de substituir plats XTR, encara necessitaré la clau Torx per poder afluixar-los, però després d'un pas en ve un altre.

Conjunt de raspalls Pedro's per netejar la bike. Ja tinc un conjunt en perfecte estat i que és funcional, per això n'he agafat un segon que serà un petit present per un biker en els seus inicis.


Punys Ritchey WCS, dos jocs per les bikes de la Betty, els que porta tenen ja unes campanyes.

Pastilles de fre, tres jocs de cada de Shimano XTR i Magura Marta, no en tenim ni un sol joc ara mateix.

Pneumàtic Maxxis Monorail 2.1 UST, perquè la Betty ja ha decidit fer el pas i deixar enrere els Larsen 2.0 UST i rodar al 100% amb les Monorail. Anys amb les Larsen, uns mesos amb el Mix Monorail front, Larsen Rear i ara els dos Monorail.

Pneumàtic Hutchinson Python 2.0 Tubeless Ready, el meu del darrera ha de fer el seu final de recorregut d'aquí a res.

Disc Shimano XTR Center Lock de 160 mm. necessari, no en tinc cap al calaix.

Suport de manillar del nou Polar CS 600 per la Yeti ARC.

Pendent de que el proveïdor tingui el pinyó Chris King de 20D, tot i que jo el voldria de 21D, per fer venir capa a casa el l'excèntrica Phil Wood.


Decidint estic quina serà la forquilla, avui decidit a que sigui la White Brothers Magic 29 80mm.


http://www.mtnbikeriders.com/2008/01/23/update-white-brothers-magic-29-80mm/

Així com quins han de ser els punys de la SS, que els que porto ara giren una mica, poc però ho fan, crec que entre uns Ergon GA1 i uns ODI Yeti amb fixació per torniols estaria bé.



I com posar fi a la manca de frenada de la SS, serà via el Marta de 180 mm. de la Superlight, que ja us exposaré on anirà, fet que implica aconseguir un adaptador Magura SI-SI de 160 a 180 mm. Aquest apartat el tinc aturat perquè hauré de posar un "latiguillo" de fre nou, el que porto ara és curt i esperaré a la crònica d'en Fliper sobre l'assaig dels Goodridge que han de fer amb els Magura del seu germà.

1 comentari:

  1. Després de més de 140km, quin és el veredicte del nou casc?
    Jo he de trobar el bon moment per estrenar el meu, el trobo tan bonic que em sap greu suar-lo, i per altra banda, amb el vell Giro n'hem passat tantes que com m'ho faig per enterrar-lo a l'armari?
    És possible estimar-se als components i complements de les nostres bikes? no ho puc evitar.

    ResponElimina