Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de juliol 05, 2010

Fades.

Els anys passen, mentre ho fan una sola nota no és dins de la càlida simfonia que s'escolta a Olzinelles, la de la meva edat.

Soc fill de Granollers, però he viscut sempre fins els 40 a Sant Celoni, en tot aquest temps un lloc sempre m'ha donat molt més que no pas ha rebut, Olzinelles, espai desconegut, silenciós, un lloc on els paratges no són propis del que els meus ulls miren cada dia, Olzinelles un espai de romanticisme, de joia, de somnis. Un lloc on les fades i els follets són on han de ser i on el meu Drac és a on sempre ha volgut ser.

En una ocasió vaig posar una imatge del laberint d'Olzinelles, un espai que el seu dia no vaig comprendre i que avui en un dels milions de cops que tanques i obres els ulls m'ha vingut al cap el significat que té per a mi aquest laberint d'Olzinelles, és el meu recorregut, és el recorregut d'aquest genet de Drac.


Olzinelles, és per a mi el paradís, lloc que té el poder de que cada cop que hi entro sento que jo soc d'aquest país, que no és així perquè és així, que també, si no perquè jo vull ser, sentir, vull vibrar amb aquest encisador lloc, on el silenci, la pau, la foscor, la claror, els senders, els corriols, els arbres centenaris, fan que ser-hi sigui un present que mai puc acabar de degustar.

Un verí té Olzinelles, un verí d'oblit, les falgueres d'Olzinelles el deixen anar lentament fins a omplir cada un dels meus sospirs i aquest té un efecte contundent.

El primer dia que vaig anar amb els meus pares a Olzinelles jo encara no havia nascut, en obrir per primera vegada els meus ulls a Olzinelles, jo encara no caminava, ahir quan els vaig obrir ja ha passat mitja vida i després de tancar-los ahir, la propera que els obri a Olzinelles ja no caminaré tampoc, si Deu vol resten encara uns anys, espero que molts perquè aquest espai temps no em deixi on sé que seré.

Les falgueres d'Olzinelles tenen un verí, el de fer-te oblidar que has estat a Olzinelles, per això Olzinelles és manté intacte, per això sempre sé que serà essència de llavors de somnis, de recorreguts de vida, on un genet de Drac ja n'ha passat mitja, on ser-hi és ser el que sempre he volgut ser, un creador de somnis portats a la realitat.

Un de somni ja és un fet, ser a l'espai de l'oblid, ser de pas per Olzinelles.

Com sempre Olzinelles resta a on és i jo lluny sense ser massa distant, sense recordar que no puc oblidar, sense poder tenir present que Olzinelles té unes falgueres que fan que Olzinelles resti a l'oblid d'aquest genet de Drac.

MTB, MTB, MTB.

5 comentaris:

  1. Olzinelles, un entorn privilegiat. I jo privilegiada de poder compartir aquestes belles zones amb un home del Montseny. Paratges que tot i estar a un pas del Vallès, fins que no m'he enfilat a una bicicleta i he pedalat al teu costat no en sabia res de la seva existència. Sempre que una ruta fa pas per Olzinelles, sembla que el temps s'hagi aturat, deu ser un dels llocs on més bé s'escolta el silenci, és un bosc encantat, un entorn encantador, tant que fins i tot fa basarda, però que un cop n'has marxat, penses quin dia hi podràs tornar.

    ResponElimina
  2. Mai he estat a Olzinelles, hi haure d'anar amb un home del Montseny....pero tinc el meu Olzinelles particular, tambe us hi portare !!!!

    ResponElimina
  3. Però serà a casa o a SC?.

    ResponElimina
  4. Serà on hagi de ser...però serà

    ResponElimina
  5. Encara ara estic intrigat per la teva contesta, a on ens portaràs?.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina