Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de juliol 21, 2010

Parlant de Lefty's.




http://www.bikerumor.com/2010/03/16/nahbs-kent-eriksons-ti-650b-26-lefty-mountain-bike-mashup/

Una forquilla curiosa i que funciona, diria que amb la German: A GA Force Kilo han de ser les més lleugeres del mercat.

5 comentaris:

  1. Buf!!!, 9.857$, si no em toca la lotto o bé venc tot el que tinc al garatge i això m'asseguren que funciona de "nassos" no està al meu abast, les Eriksen són artesanals el preu és demencial.

    L'exemple de lefty està bé encara que aquesta eriksen porta la direcció de pipa adaptada per anar directa amb la forca, es a dir com les Cannondale, que per un 50% menys tens la nova Flash 29er "espectacular", ara bé, no és Ti i no serà única o, qüasi única

    ResponElimina
  2. Jo és que sempre li he dit a en Colorado que abans qe comprar una Eriksen amb basculant Yeti, prefereixo una Yeti 100% Yeti.

    Una Eriksen la veig com a rígida i avui per avui primer seria una Moots, avui, demà no ho sé.

    Jo aquestes imatges les vaig posar a rel de la teva possible proposta de posar una Lefty a la Niner.

    Tens millors bikes i amb molt més sentit de fons a casa teva que no pas aquesta Eriksen.

    Una bike copia d'una Yeti, amb basculant de carboni, forquilla d'una Canonndale, si es vol fer rar faltaria posar les rodes de les Ellsworth, i les bieles Specialized.

    La teva Titus sense anar més lluny amb una Lefty seria un Drac molt més exclusiu, i ja no et dic res si parlem de la teva mítica Durance!.

    Eriksen també fa una Durance,

    Jo personalment crec que aquesta Eriksen hauria d'anar amb la pipa 1,1/8" i l'adaptador que vas esmentar, la pipa 1,1/5" jo la veig anti tubs Eriksen.

    Però com tot, això és únicament una opinió més, qui fa bikes és Eriksen i ell és qui sap que vol i com ho vol.

    ResponElimina
  3. Només tinc un problema, la lefty ja tenia d'anar a la Titus però l'adaptador de project 321 per pipes 1 1/8 només és admés per unes certes longituts de pipa que fan qu la pipa de la titus en talla L no sigui admesa.

    Actualment només podria a la Ibis o a la Niner ( pipes més curtes), la Durance no m'ho he plantejat, jo crec que hauria de ser una lefty 140, llavors seria més compensada, encara que la DUC es transforma de 100 a 140mm.

    Es el problema d'anar amb talles L.

    ResponElimina
  4. No, no, fent referència a la Durance, jo no vull dir posar-hi una Lefty, vull dir que és una bike amb molta més personalitat que una Eriksen-Yeti o una Eriksen-Durance.

    La DUC32 és la forquilla perfecte per la Durance.

    Si ho ens bé, estaria bé disposar de quin és el límit de pipa per posar una Lefty.

    ResponElimina
  5. El limit de pipa el tens a la seva web encara que de fet el resum es aquest:

    Your headset stack height (from bottom of the bottom headset race to top of the
    headset and any spacers) must be 137.5 mm or less in order to use this adaptor

    La DUC 32 jo també crec que és la forca ideal per la Durance o per qualssevol altre bike, està clar però que les regulacions que tenen les forquilles actuals no tenen res a veure amb la DUC, jo no dic que siguin millors o pitjors, simplement uns evolucionen cada any, Maverick amb la DUC es va aturar, simplement per que és perfecte, no ,no ho crec.

    ResponElimina