Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de juliol 17, 2010

Demà segon intent?, no, no serà.

L'home del Montseny ens ha proposat sortida i això és el què farem.

Amb ells a Sant Celoni és on hem quedat.

Ruta molt similar la de demà a la del dijous, anirem acompanyats des de Sant Celoni fins a la cruïlla del Coll de Santa Helena, perquè entenc que el temps marcarà que això sigui així, un tercer Turó demà?.

Les bikes a punt, les tinc a punt per sortir ara, però millor ja ho deixem per demà. Millor així perquè demà serà divertit, més que això, molt emocionant.



Jo avui tinc bones sensacions, demà he de pensar que també.

Primers 25 Km. fins a Sant Celoni, segons 25 fins a Arbúcies, 20 fins a Santa Fe i si no escalem el Turó, 50 més i a casa, crec que rondarem els 100, el desnivell el decidirem avui, és que vindrà marcat per l'hora de sortir de casa, vull dir que si abans d'anar a Sant Celoni anem a cercar metres o ho deixem i carenem directes al Baix Montseny.

Una bona ruta la de demà.

4 comentaris:

  1. D'aquí a uns minuts ja estarem pedalant.
    Avui vaig a cegues, no em plantejo ni fer ni no fer, només gaudir d'un bon dia i una bona companyia pedalant.
    El Montseny ens espera!!!!

    ResponElimina
  2. Finalment no ha estat, avui el Turó de l'Home no ens ha vist, i bé m'he cuidat jo que no ens veiés ni per un moment.
    Avui he viscut una de les sortides més tortuoses que jo recordi desde que pedalo, m'he trobat malament, molt malament, i he fet passar molt neguit a lagranevasio, tot i això, hem arribat a casa amb 111km, que per tenir un mal dia, té el seu mèrit.
    Demà, després de descansar, i meditar sobre la sortida d'avui, crònica i fotos, si és que n'hi ha cap de les poques que he fet que es pugui aprofitar.

    ResponElimina
  3. Doncs com dius, tenir un mal dia i fer 111 km es per a mi inimaginable !!!!

    ResponElimina
  4. El meu neguit no té cap mena de importància, sí que la Betty no tingués un bon dia, que pot passar.

    Però avui no ha tingut un mal dia de bike, si no que no es trobava bé.

    Això sí, quilòmetre darrera quilòmetre als seus peus, han caigut, Collsacreu dues vegades, Montsoriu, el castell i Garolera, aquest darrer ha costat i molt, mai he vist a la Betty passar tant mala estona, però el fet és que la Betty a dalt de la bike és indestructible.

    MTB, MTB,MTB.

    ResponElimina