Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de juliol 15, 2010

Respectant les formes.


Una pre-crònica podria ser, d'aquí a dues hores tocades a Sant Celoni passant pel Santuari del Corredor, d'aquí a quatre a Arbúcies, passant pel Castell de Montsoriu, d'aquí a set entre Santa Fe i Sant Marçal passant per Garolera, d'aquí a nou hores al Turó de l'Home passant pel Coll de Santa Helena, d'aquí a dotze a casa, passant per Pedra Gentil i seguint pel Santuari del Corredor.

Ho deixo a pendents de publicar perquè encara no sé si estic decidit, sí que ho tinc al cap, 400, 400, 1200, 500, 600, 200, crec que això és el que suma més o menys per desnivell, per sobre dels 3.000 m. + i per sobre dels 100 Km. crec que aquestes són xifres d'èpica, la que podria ser la primera de la Vicious 29" i SS.

No ho sé, les sensacions dels propers minuts seran claus per a fer o no fer.

I si això serà o no així ho sabrem aquesta nit o demà, perquè jo encara i ja som un quart d'una no ho tinc definit.

Això sí, les barretes separades, els dos gels a punt, les bateries dels Sigma carregades, els llums posats al casc i a la bike, jo equipat per l'ocasió i únicament em manca fer el pas, i un aspecte més, porto un tros de càmera que si faig el pas no serà per la càmera que les imatges no siguin fidels a la ruta definida.

MTB, MTB, MTB.

5 comentaris:

  1. Facis el que facis avui, aquesta ruta la farem diumenge, sí o sí!!!
    O sigui que si ara hi vas, faràs dues èpiques en menys de quatre dies.
    Reserva't, fes bones fotos i beu molta aigua.

    ResponElimina
  2. Bé,un cop feta la ruta,em sembla que si no la fem diumenge no passarà res, i no és que pateixi perquè ja seria el quart Turó de l'Home teu en menys de dues setmanes, és que em penso que jo no m'hi veig en cor.
    Val a dir, que després de quasi dotze hores fora de casa, fent ruta, vas arribar molt sencer.
    Quina fusta!

    ResponElimina
  3. Jo crec que tampoc podria repetir. Però de cara al 2011, bé això és el que penso ara, d'aquí a unes hores ja no ho sé.

    ResponElimina
  4. Haure de buscar un Montseny aqui....potser Mount Mitchel seria una bona opcio !!!!

    ResponElimina
  5. Sempre es bo cercar espais de somni, per poder gaudir de rodar-hi amb el teu Drac.

    ResponElimina