Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de novembre 01, 2011

Tardor del 2011.

És el que és, el què estic visquen aquests dies festius, perquè en Josep em va proposar de fer pont ahir, i jo de manera sistemàtica vaig acceptar la proposta gratament, vaig pensar, "ens anirà bé a l'equip descansar uns dies", és un equip reduït sí, però potent, cal poder desconnectar, i tant que sí.

En Josep volia fer una sortida llarga amb la seva ASR-SL, jo no.


Cada dia d'aquest llarg cap de setmana he sortit, sempre pels voltants de casa, fins i tot ahir que l'objectiu era anar fins a Sant Celoni a buscar els panellets a casa de la mare, vaig decidir al punt més alt a on ja havia de caure cap al Vallès, de refer part del camí i anar lentament tornant cap a  casa, això sempre corriolejant sender darrera sender.


Avui dos trams nous, els dos molt propers al Montalt, i a on el fet de ser-hi, aquests dos trams, et permet de voltar encara més per a una mateixa zona sense repetir corriols.


El dia,  curiós, no feia calor, el sol ha sortit ara sí, ara no, ara també, també de sol, també de pluja, lleugera però pluja, i m'ha anat bé, perquè entre el sol, la pluja, el no fred, el no calor, he pogut valorar i molt les bones sensacions de rodar amb aquestes condicions meteorològiques pròpies de l'estació a on som, "La Tardor", que per a mi, amb la primavera són les dues estacions preferides, seguides a poca distància per l'estiu i l'hivern, o l'hivern i l'estiu, per a mi al mateix lloc de preferències, mtb, mtb, mtb.


No m'hauria de morir sense poder compartir una visió de somni com aquesta, vull ser propietat d'elles, de la meva persona, perquè aquestes em tenen conquerit, elles i les fades de la nit, mtb, mtb, mtb.

La bike no frena del davant, sí del darrera, la bike va literalment perfecta, tot i no frenar, el conjunt és de 10/10.


Dies de MTB, MTB, MTB.


El darrer tram de corriol únic, net ara sí, em dóna les millors sensacions, a on penses, "demà he de tornar", i de fet ja fa uns dies que repetixo vol de Drac per les mateixes carenes i senders, mtb, mtb, mtb


Corriol d'aquells que per a mi és impossible un cop ja a casa deixar de pensar, "que bé que m'ho he passat".


Curiosa troballa la que he fet als darrers metres molt proper a casa.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada