Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de novembre 15, 2011

Premonition.

Entre sortides darrera de casa, després de la caiguda a la sortida a Salt, sortida de la que ja us en posaré la crònica, que per prudència hem fet zones més rodadores.

Entre elles una anada a peu de mar fins a Canet de Mar , i a on el dolor de l'espatlla de la Betty va anar fent acte de presència, fet que confirma que aquesta era la ruta a fer.

Una ruta diferent, un dia diferent, i uns fets diferents.


Curiós perquè en aquests instants no teníem notícies de la Spot Brand, en cap cas, però la iniciativa captada per la imatge ja indicava que estaven per venir moltes novetats, entre totes elles una de significativa, avui pocs dies després ha sortit la Longboard des de Golden Colorado cap a casa, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.

Que què puc dir des del Mirador del Drac? que avui a la matinada estàvem retrocedint amb l'ajuda d'en Colorado, el pagament de la bike per un error per part meva en l'enviament dels diners, i que després d'haver aconseguit enviar els diners correctament  seguidament, automàticament l'Ethan de Maverick ha procedit a fer que la bike vingui cap a casa. Ja portem dos dies sense dormir més de dues hores, de fet jo dissabte en vaig dormir dues, perquè l'ordre de pagament la vaig rebre a dos quarts de quatre de la matinada i per fer-la vaig estar dues hores, i després de fer-la ja em vaig preparar per fer la sortida amb l'Home del Montseny i el seu fill, mtb, mtb, mtb.

Jo ahir a la matinada quan en Colorado em va dir, l'adreça de l'enviament està malament, i manca una "d", va home va,  i vaig pensar, "serà que no ha de ser", però després en Colorado una rara avís nocturna va posar-hi remei, "gràcies Colorado", jo ja anava a deixar-ho córrer, no per res, però penses, u"una compra a USA, no he trucat a en Xavi Paricio, prou feina té, i mira a on som amb el risc de pagar dues bikes en dos dies", un factor va ser determinant,  la solidesa d'en Colorado, i en primer terme que la Betty i té el peu al coll a la Longboard, i el tercer que en Colorado un altre cop va comandar l'operació retrocés del primer pagament i la decisió de fer el segon un cop retrocedit el primer, quina matinada, Deu meu, quina matinada.

MTB, MTB, MTB.


El que us deia,  la imatge doble indicava clarament què passaria, que duplicaríem, oi que sí? sempre cal poder llegir bé el què tens escrit per llegir, però i si no saps llegir res que no digui planerament el què vol dir?

4 comentaris:

  1. Genial la imatge, i a situacio...millor no parlar. Per cert, sempre podeu trucar, si que vaig liat, ja ho explicare, pero aixo tant fa, els amics son els amics !!!!

    ResponElimina
  2. Ho sé, ho sé, i si el tema no camina ja saps que tardem res a dir-te, "help Xavi".

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  3. Com si com quan era petita es tractés, que quan em queia una denteta la posava sota el coixí i m'adormia ben nerviosa i emocionada per a veure si havien vingut els angelets i m'havien portat un present. Així és com visc les meves nits, ara no espero que vinguin els angelets, ja sé que en tinc un al costat!!!
    Estic impacient!!!!!!

    ResponElimina
  4. Jo no, jo les visc sense dormir, dissabte a la nit, primer pagament, de les tres de la nit del primer Mail, ja fins a l'entrada de la nit de diumenge, i ahir fent el retrocés del primer pagament i el pagament del segon fins a quarts de quatre de la matinada.

    Però això sí, pel fe de fer-ho amb en Colorado, molt i molt emocionant.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina