Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de novembre 23, 2011

1era Nocturna pel circuit del Montalt.

És el que ha estat avui.


No ha estat molt divertit, sí divertit, un primer test del recorregut, no ha estat sensacional, o sí, pel fet de que anava amb dos Powerled i cap Karma, i baixant penso que m'he salvat perquè Déu ha volgut, no m'hi veia als primers metres, terrible, terrible.


Però això sí, una nocturna sol, té el seu punt d'emoció, i tant que sí, i més al Montalt, a on no he coincidit amb ningú.

Avui l'Assos Intermediate i el F1, han sortit a rodar, el primer com la nocturna d'avui pel circuit, per primer cop, i de 10/10, no feia fred és veritat, però pujant molt bé, i baixant més que bé, molt bé.


A sota hi portava una tèrmica, la Rapha de Merino, sense mànigues, quan vingui el fred, una tèrmica, la que tinc Endura de Merino de màniga llarga, n'he de demanar una segona, i a rodar per darrera de casa, dia sí, dia també, i tant que sí.


Al tram més cap al costat d'Arenys de Munt, feia més fred, però jo no n'he passat ni una gota, el que us deia de 10/10.


Les tanques després de la porta del Montalt. Jo ara per ara hi vaig me la miro i torno per on he vingut.


Equipat de tardor, amb guants d'estiu, les Dragon, i mitjons d'estiu.

Aigua 0 ml. menjar, 0 g. de res.

Eines, les de sempre, sense esprai d'escuma.


Llums, dos Cateye del darrera, un a la tija, i el segon amb clip agafat a la bossa del mig del darrera del mallot Assos, i els dos Powerled al manillar.

Una sortida que obra la porta a les nocturnes del que ha de venir, gaudir d'aquesta tardor càlida per donar pas a l'hivern més fred, mtb, mtb, mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada