Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de novembre 18, 2011

0,0001%.


Danny MacAskill - "Way Back Home" from Dave Sowerby on Vimeo.

http://vimeo.com/17892962

És el què hem de saber fer del què fa el protagonista del vídeo, amb aquest 0,0001% ja podrem fer tot el què hem de fer a les sortides, i que ara ho faig peu.

Pedalem bé, segur, no millor que, sí, bé, però a cada sortida sempre hi ha dos, tres, llocs a on, i no per la seva dificultat, perquè afrontem zones més tècniques sense problemes, però a un tipus de trams, sempre de segons de duració, no pas més, no pas més,  a on el què veus et fa posar peu, no és important, sí un objectiu de ganes de millorar que et fa ser perseverant i cada dia per darrera de casa, sortir, pensant entre molts pensaments, "vaig a cercar una zona més tècnica, per poder rodar més tranquil quan en faig de similars, com a Collserola, o a Salt", i és com ja dic entre molts d'altres pensaments, el què penso mentre pedalo per darrera de casa.


Ahir dia de MTB, a Can Bici Oci, dia de MTB complert, a on portàvem bikes, les nostres, d'altres com la MootoX RSL, i d'altres que seran motiu de properes cròniques, i que ahir ja en vaig fer les fotos per a aquesta finalitat.


La sortida a un ritme frenètic, no diré matador, sí alt, a on com sempre jo vaig bé passats els primers trenta-quaranta minuts, abans senzillament, també vaig bé, però sempre darrera del grup, i no perquè no pugui anar a més velocitat, si no que la prudència em diu, "no vindrà d'esperar uns minuts a entrar a a zona vermella", i aquest grup el del Bici Oci, és pacient, molt pacient, per després la darrera hora senzillament, però senzillament sensacional, perquè puc rodar sempre amb el grup amb bones sensacions.


Arribats a aquest punt, he de posar remei a aquesta manca de nivell a aquests trams tan breus a on poso peu, i que sé que fent el què cal, deixaran de ser lloc a on poso peu.


Quin terreny més Tramunbike el que ahir ens vàrem trobar, i passada la primera quin gaudir pedalant a trams Tramun, mtb, mtb, mtb.


Fa un sol formidable, i caldrà sortir a fer corriols de darrera de casa, tres genets, tres Dracs, un, el meu, ja em fa arribar que el sol escalfa la seva esquena freda, i que de no posar-hi remei ell sortirà a volar sol, i això en cap cas, oi que no?

MTB, MTB, MTB.

1 comentari:

  1. Ja està ja hi he posat remei, ara entro per la porta de casa, després de dues hores de rodar per corriols.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina