Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de novembre 18, 2011

Black Sheep unicrown titanium fork 29er. Part II.

Bé, després de perdre l'oportunitat al seu dia, finalment serà que havia de ser, perquè avui ja l'hem confirmat.


No sé què més podem dir, tenim les imatges, és senzillament una de "les forquilles".


Per què m´he decidit per aquesta? senzillament perquè al seu dia la vaig voler comprar, anava equipant una Spot Brand blanca, fet que em va semblar interessant, un biker alemany amb una Spot Brand  blanca i una forquilla rígida Black Sheep, no va poder ser, la va comprar un biker holandès.


Passades les setmanes, concretament tres mesos, de fet està publicada al  Blog a principis d'agost, vaig rebre un correu de l'Olaff, el propietari proposant-me que me la quedés jo, en aquells moments ja ens havíem decidit per una Spot Brand Longboard blanca nova per estrenar, i vaig pensar, "serà que ha de ser".




Un propietari d'una Spot Brand blanca Single Speed, d'aquí, no d'USA, que té una Black Sheep, que el seu dia no va coincidir que fessim l'operació, i ara que està venint la Spot Brand blanca de la Betty l'Olaff  m'ofereix la forquilla que ja estava venuda? ha de ser, ha de ser.

Tot i així vaig dubtar uns dies, li vaig comentar els meus dubtes a l'Olaff que em va contestar, "No problem, take your time, but i can confirm what you said, it is the best titanium rigid fork on the market, hand made in good old America...".


I també vaig comentar-ho amb en Colorado, què faig?, i em va contestar, "compra-la ja, compra-la ja mateix".

Ja mateix no va poder ser, perquè durant dos-tres dies no aconseguíem amb l'Olaff una bona comunicació per correu electrònic,  per problemes amb el seu correu, finalment però es va posar en contacte amb mi, i això va ser ahir, avui ja he fet el pagament, mtb, mtb, mtb.


Aquesta és la Spot Brand blanca de l'Olaff. És una Rocquer no una Longboard.

http://thegreatescapemtb.blogspot.com/2011/08/black-sheep-unicrown-titanium-fork-29er.html

Bé ara a esperar, i qui espera desespera, és broma,  no és el cas, feliç de tot, i tant, mtb, mtb, mtb.

1 comentari:

  1. Quan ha de ser, ha de ser....els estels no es posen en linea per casualitat !!!!

    ResponElimina