Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de novembre 07, 2011

Spot Brand: Manifest d'intencions.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=70437&cat=

El color, la marca, el Belt Drive, mtb, mtb, mtb.

El què deia de les talles, una S i per 5'7", està tot dit, oi?

Però aquesta bike té el què ha de tenir una "single" per venir cap a casa.

MTB, MTB, MTB.

Dies de molta activitat al Blog, i tant. El fet és que no publiquem ni el 5% de les informacions que ens mirem dia sí, dia també, si més no les meves, en Colorado no hi publica ni un 1%, jo diria que fins al 1 per 1000 no es decideix a posar-ho al Blog, d'això ja en podeu estar ben segurs.

En Michael no ens queda lluny, jo diria que més proper a en Colorado que no pas a mi, i així cada un dels contribuïdors, com sona, així de senzill, així de planer. Bé,  de fet ara que hi penso, tenim contribuïdors a punt de passar a la reserva.

Però ja està bé que això sigui així, el ritme de The Great Escape MTB, no té perquè ser el ritme del dia a dia, o sí, o no, el fet és que no és important.

Sí ho és com ens divertim publicant ara sí, ara també.

Tinc pendent la crònica de la darrera visita a Chain Reaction, que serà crec "interessant", però aquesta ha de venir una mica sola, cal que passin dies, segur. La primera i les hores que va requerir va ser important.

Tinc pendent l'historia per a mi, èpica,  de l'arribada a les carenes del Montalt de les Fades de la nit, i la marxa d'aquestes dels Cavallers de la llum, també la de la imposició dels reis de l'espai, els Dracs, també de la rendició incondicional dels genets a les Fades i Cavallers.

Tinc pendent la propera evolució de les bikes, notable aquesta certament.

Tinc pendent la darrera decisió de què seran els propers vols més immediats de genets i Dracs, definits tots de cap a peus al detall.

Tinc pendent exposar com camina el tema del GPS i cap a on ens dirigirà aquest als propers dies, lluny d'aquí certament, molt lluny d'aquí.

Tinc pendent el proper components de somni que està pendent de venir entre aquesta setmana i la propera, "custom build in Fort Collins, Colorado", de fet la portarà ell.

Tinc pendent de posar les imatges dels dos darrers conjunts d'equipaments Assos i Castelli per aquesta tardor que ja són a casa.

Tinc pendent també les imatges de la jaqueta Sportful i culot d'hivern que ja està reservat per passar-lo a recollir tot seguit, que puc avançar que és literalment trencador.

Tinc pendent de decidir si el conjunt Rapha de mallot, culot i "gorra" ve definitivament cap a casa, o pel seu preu, no és per res més, decideixo que no serà. Tot i que estic condicionat per les millores de la Vicious, que us he esmentat dient "propera evolució de les bikes".

Tinc pendent de detallar la fita que persegueixo més propera,  i el camí per portar-la a terme.

Tinc pendent de fer rodar al Blog el proper projecte pel que fa referència a rodes, que sí he comentat a BO, amb en Jordi i en Narcís el dijous passat. Que és un canvi important pel que fa referència a concepte, al canvi d'aquest vull dir,  definitiu fins avui, com ho és el pensar en deixar enrere els Tubeless.

Bé ja us puc assegurar que el "tinc pendent", no té d'entrada fi, i tampoc vol dir que segueixi ni aquest ordre ni aquesta llista, tot i que aquesta és la intenció, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.

2 comentaris:

  1. Que grans que són els petits que pedalen amb Spot Brand...apa, una altra de descartada!
    Que bé que tinguis tantes coses interessants pendents!!!

    ResponElimina
  2. La veritat és que un cop publicada la llista, segons després ja vaig pensar, "falta la crònica de la sortida dels Trinxes, i...", i ja no vaig pensar-hi més.

    Vull dir que hi ha moltes coses pendents que no he posat, però està bé poder enumerar aquestes com a mínim.

    MTB, MTB, MTB.

    M'agrada cada dia una mica més aquesta marca. En tinc una de pendent d'ella, concretament sobre el tema Maverick, ara fa un temps de la seva propietat.

    ResponElimina