Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de novembre 23, 2011

Bont Commuter-One: Sabatilles de fira.

A una intervenció anterior hi he posat aquest comentari:


"Espero que si Fizik fa la versió de MTB, siguin realment per fer MTB, perquè les Bont, en la seva versió per a MTB, podran dir que és per fer MTB, però en cap cas ho són.


Les tinc esmicolades, descomposades, de pedalar a sobre de la bike. Això pel que fa a la goma de les soles, la que va al voltant de la cala.


L'estructura que forra la part superior del carboni es separa d'aquesta com si de  la muda d'una pell de serp es tractés, l'efecte és dolorós i esperpèntic.


I  mira que encara avui són les sabatilles que estèticament m'agraden més de totes les que he vist, però cal ser realista, per fer MTB són un desastre".

MTB, MTB, MTB.

Properament en posaré una crònica detallada amb imatges de detall de com estan les Bont avui, mtb, mtb, mtb.

7 comentaris:

  1. Hola Marçal!
    Jo las he fornejat 3 vegades, i semblan que han millorat una mica, pero encara no tinc pebrots de sortir amb elles,cuan arriba el moment d'escollir al sabater en trobo amb el ventall d'opcions:
    -dos models BONTrager,la millor opcio que disposso,son un guant, rigidas pero no matan!ademes de estética bastan acertades,les ultimes que vaig comprar molt macas.
    -dos models de Northwave,bastant content pero una de ellas amb problemas de diseny,que van subsanar els models seguents i que a mi en van fer un nyapa,i adeu.
    Per descontat ja no trebajem amb northwave a la tenda.
    -unes Adidas ,unes Nike Kato,unes Sidi,massa estretes per a mi,i per al fred he comprat unes Vaude amb boti,ja veurem com funcionen.
    De totes les BONTrager guanyen,aixi que cuan puguis calçat unes ,que crec que tindras bones sensacions,tens el mateix peu que jo,jaja.

    Una abraçada


    Jaume

    ResponElimina
  2. Hola!
    Jo he estat usuari ( i soc en mtb) de Sidi. El passat agost vaig passar a les Bont per carretera i francament estic encantat.
    Ara inicio una aventura en el ciclocross i vaig estar mirant una opció Bont pero no vaig trobar una versio de mtb encara. El model commuter podria ser una versio "commuter" de les de carretera es a dir menys rigidesa per un us recreacional en carretera o ciclisme de travessa? A veure que presenten els de Bont com a opcio mtb.
    De totes formes espero que trobis una bona alternativa!

    Salut i sort!

    ResponElimina
  3. Avui passats els anys, les Bont descansen a la seva caixa, i les Giro Privateer, i Privater R surten constantment.

    De cara a l'estiu esperen també a les seves respectives caixes per la seva propera estrena les Mavic Fury i les Crossmax Ultimate SL, les Bont per una sortida puntual encara podrien tenir el seu breu moment, però ho dubto perquè abans tindrien la seva oportunitat les previoses i eficients Sidi Dragon 2 negres que han sortit molt poc en coincidir al seu dia amb les mateixes en la versió de color blanc. Les Bont tindran el seu dia, segurament a una jornada retro, res més, crec, crec.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  4. Llegeixo els meus comentaris hi penso, "les Bont no sortiran més amb mi" :-)

    ResponElimina
  5. Parlant del Rei de Roma, estic valorant si els hi concedeixo un Vol o dos més :-)

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  6. Sortint amb elles per fer Dracs en la seva versió més breu :-)

    ResponElimina
  7. Seguim amb les Bont dins del Drac :-)

    ResponElimina