Avui amb en Colorado estem avançant.
Hem decidit boixes, DT 240 Single Speed, perquè els 180 i 190 no hi són en Single Speed.
Hem decidit radis Sapim convencionals, no de titani com les de la imatge de les rodes d'en Colorado.
Hem decidit aros o bé ZTR Race per a 29" o bé les Crest, dependrem de si en Narcis de BO aconsegueix les primeres o les segones.
Ens ha quedat pendent el tema R1, negres, plates?, jo avui dic negres, però un cop interpreto mentalment la Spot Brand amb la forquilla, tija i manillar de titani, les bieles plates i gris fosc, no sé si els R1 han de ser negres o plates, perquè el gris del titani en cap cas és plata, i si anem a per la forquilla DT XRR445, no sé si no és millor directament negres, això sí, negres sense cap detall de color.
Crec que pel què fa a la Longboard no em deixo res. És a dir una combinació titani com la Spot Brand de l'Olaf, o una combinació titani amb la DT XRR445 similar a la imatge de la Cielo.
La conversa o raonament per construir les rodes de la Longboard, són clares, "no pes", després anem a pel detalls de color, però DT és sinònim de "no color", així que les boixes no tindran color, i així podrem anar al 1.400 grams pel que fa referència a les rodes, podem baixar pes, sí, amb boixes Tune, però no hi anirem, per fiabilitat i perquè en cap cas agafarem una boixa que no sigui específica per a Single Speed, en cap cas.
Els aros per part meva ja estan demanats des de fa una estona a BO, les boixes aquesta nit amb en Colorado les comprarem, els radis aniran de la ma de BO, un cop tinguem a les mans les boixes DT, les boixes no vindran de BO, perquè DT al nostre país no té representació en aquests moments i no ens estarem esperant a que decideixin els seenyors de DT a quina ha de ser la seva versió de política de distribució.
Avui insistirem amb el Belt Drive, perquè tenim clar que si podem definir les referències exactes per a portar un 32x23 per a una distància entre centre caixa a puntera de 44,5-48 cm. en una setmana podem enllestir la Longboard.
http://www.bikerumor.com/2010/09/15/gates-carbon-drive-introduces-new-lighter-centertrack-system/
També hem definit que estudiarem la possibilitat que una biker de menys de cinquanta mil grams pugui anar amb Tubeless Ready com si d'un Tubeless es tractés, en cap cas pneumàtics convencionals tubelitzats, és una idea Colorado, que jo no "secundo", tampoc m'oposo a ser conillet d'índies, cosa que també he fet amb la Black Sheep a preu d'or, no amb el tema pneumàtics a on el magatzem és ple d'invents. Si funcionés aníriem, aniria la Betty amb una bike de menys de 8 Kg. jo diria que com a molt 8 lleugerement tocats.
29'' Tires : The Captain Grid UST Tire
http://www.specialized.com/ca/en/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=47516&menuItemId=0&eid=0
Mirant la pàgina del fabricant he vist un Tubeless 100%, quina novetat, molt i molt bé.
Tot i així un cop passats uns minuts de la darrera part d'aquesta crònica, crec que la bike pesarà 8,6-8,8 Kg. perquè crec que no anirà bé el tema Tubeless Ready.
MTB, MTB, MTB.
Avui, passades les hores, i una nit també, no tenim encara les rodes comprades, i no hem aconseguit resposta del Belt Drive a comprar.
ResponEliminaDies interessants, tipus Steve Potts, tothom pescant i nosaltres a aquest país petit, pendents de tothom.
MTB, MTB, MTB.
Sort però que vaig agafat de la mà d'en Colorado i de BO, perquè si és pels de Belt Drive i pels de DT aniríem servits.