Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de novembre 18, 2011

"Que la música soni bé".


http://www.youtube.com/watch?v=FAxmheY9FqU

Fa mesos que vaig fer una intervenció de que jo sóc fàcil de portar si la música sona bé, i tant que sí.

MTB, MTB, MTB.

És que estic mirant de mentre miro de configurar un circuit darrera de casa per establir-lo entre els bikers del poble, de rodar amb una mica de música a un volum molt baix, i entre moltes aquesta canço marca el ritme de les darreres sortides.

Us les aniré posant espaiadament fins que sumin aprox. els noranta minuts tocats, que són els que utilitzo de música, podrem dir, "però si ja estàs proper a les dues hores entre corriols", sí, però és que per exemple aquesta l'escolto unes tres o quatre o cinc vegades.

La perseverança d'aconseguir un circuit estable, és perquè així no cal quedar quin dia, que també, però que si no es fa ja tenim clar que d'una a quatre, més o menys pots anar-hi, i al ser un recorregut tipus trèvol, segur que coincideixes, cal recordar que el radi màxim ara crec que el tinc en quatre quilòmetres i si demà no plou tinc una fulla nova que estaria més que bé, per què? un trèvol de quatre fulles, no de tres, mtb, mtb, mtb.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada