Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de novembre 18, 2011

Castelli: Insinuant.


Vaig fer les fotos de l'equipament Castelli, i estàtiques no m'agradaven gents, però gents, així que ara per ara l'única que com a lleugera presentació estaria bé,  per  a mi seria aquesta, sí és veritat no es veu bé, no ensenya el detall, és una "insinuació", però és que més no em va bé exposar-ho, em recorda a la presentació dels equipaments d'Assos, que no m'agraden gens, però gens.

MTB, MTB, MTB.

Que costa no estrenar aquestes joies d'equipaments, mtb, mtb, mtb.

La sort és que no fa fred, i per tant tota temptació d'estrenar desapareix automàticament.

Quan l'estreni, sí que a dalt de la bike rodant,  ja posaré imatges d'aquest equipament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada