Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’abril 29, 2010

Avui encara pot ser un gran dia


Ho ha de ser.

Avui la Yeti ARC tornarà al Maresme, ha de fer el camí de retorn a casa, no serà massa llarg, del Vallès al Maresme, però és necessari. La setmana passada, just abans que l'Intern guanyés al Barça, en una sortida corriolera pel Vallès, lagranevasio em va fer veure que la direcció de la Yeti Arc no anava a l'hora, i jo com si res, em va proposar carregar-la a la VW i portar-la cap a casa, per poder-la reparar, però vaig preferir l'opció de "tornar-la" pedalant, i no ha estat justament avui, després que ahir el Barça guanyés a l'Intern, que la tornaré cap a casa, de fet, el Barça i l'Intern no en tenen la culpa de la meva direcció gripada, o potser sí? Com que avui tothom en parla...

Bé, no seran més de 30km o potser sí, el millor de la tornada és que a mig camí espero trobar-me amb lagranevasio, i poder fer ruta amb la seva companyia, només per això ja val la pena sortir.

També estic intrigada per veure què ha passat amb aquesta direcció, quan les bikes pateixen alguna anomalia sempre dic el mateix; "si no sortíssim, això no passaria" o "senyal que pedalem" però amb l'ARC no sé pas què pot haver passat, pobreta, potser reivindica el seu dret a sortir a voltar, és ben cert que la tinc abandonada, però és que és duríssima!

La imatge, by Colorado, no és actual, terreny XaviParicio. Comencen a bullir les propostes d'èpiques 2010!!!!!

2 comentaris:

  1. Ha estat una bona sortida, no per a mi, però si per a tu.

    Demà serà un altre dia.

    De fet ara, aquests darrers dies, que estic un xic aturat, per no dir molt.

    Avui per sota de la barrera dels 50 Km. el desnivell per sota dels 500 m. +.

    Incidències una, la pressió del pneumàtic del darrera de la meva Vicious ha baixat, fet que ha implicat inflar.

    Eines les de sempre.

    Menjar, a Premià una coca de vidre, un suc de pinya i una xocolatina, aigua un bidó de 750 ml.

    Portàvem màquina de fer fotos, però no l'hem utilitzat.

    Una tornada dura, certament, que no ha fet més que corroborar el color una mica fosc de la jornada.

    ResponElimina
  2. Després d'un dia en ve un altre, i avui torna a lluir el sol.
    Certament la ruta no va ésser encertada i és que el nostre país petit té racons ben fastigosos que personalment, tot i estimar-me la meva terra, m'avergonyeixen d'ésser d'on sóc, la Catalunya prostituida.
    Bé, la Yeti ARC ha tornat al Vallès, la direcció? sembla que no és el que creiem. Avui, potser, tornaré a fer camí cap al Maresme, aquesta vegada per un altre cantó, de ben segur, veurem.
    La nota positiva de la sortida d'ahir, la conversa bikera amb en Colorado mentre ens apropàvem cap a casa pel passeig marítim de Mataró, deuríem fer els últims 10km plegats, ell des de l'altre cantó del telèfon, no sé si pedalant, però nosaltres anàvem amb bike parlant de bikes, això ha fet que l'arribada a casa agafés una altra tonalitat, potser de titani?

    ResponElimina