Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de febrer 04, 2014

Preparant-me

Perquè demà el pronòstic indica pluja de 3 a 3, per després proposar l'arribada del sol. Molt no podrà ser si realment l'entrada d'aquest és cap a les tres, però de ser, podria ser que passades les hores em decidís a fet un bon Vol, com el d'ahir a la nit.

Tres Miradors, dues Naus Insígnia, omg, omg, omg.


Repetiré una imatge avui que em comporta la presència de bones sensacions, perquè el pas per aquest punt del tram clàssic d'hivern sempre va agafat de la mà de les millors pensades, OMG.

De fet les bones sensacions hi són sempre, i tant que sí, puntualment no diré que no, però si valoro objectivament cada minut del dia cada un d'ells porta un rodó de pa de pagès a sota del braç, sempre. I com que el pa m'agrada, com les galetes, com el pa de pessic, tot camina a cada minut, mtb, mtb, mtb.

És difícil no gaudir de cada Vol tenint tantes ganes de sortir cada dia, no és una norma, no hi ha res marcat, sí una sensació bona que comporta que un pensament em passa pel cap i seguidament enfilo cap al proper Vol, com ara, que la sensació és molt bona en pensar en la possibilitat de sortir demà, tot i aquest pronòstic de pluja de 3 a 3, veurem, veuré.

MTB, MTB, MTB.

Jo per si de cas tinc ja l'equipament a punt per demà, clar que yes. També per fer-ho més planer avui la persiana baixarà  d'aquí a una estona breu, he de descansar bé sempre, però avui especialment. 

Des del Mirador del Drac, dies de Single Speed.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada