Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de març 02, 2010

Avui també, demà?.


Com sona, avui sortida amb en Tr@il, que ahir em va proposar anar a fer una sèrie de corriols nous que ha anat o bé descobrint o bé netejant ell mateix.

A una proposta com aquesta no puc res més que respondre afirmativament, també és cert que tot a coincidit favorablement a que pugui ser.

Hem iniciat la sortida a dos quarts de nou del matí, arribada a casa prop de les quatre de la tarda, entre mig, un bon esmorzar i un bon dinar, on hem parlat una mica de tot. De fet hem parlat abans, durant i després de pedalar, sempre de temes interessants.

Ja pel seu esforç, pel seu interès a que jo surti amb ell a fer el que per ell són les seves joies, com són els seus corriols, pel fet repeteixo de fer-me particep a mi, d'aquest privilegi, cal que li mostri tota la meva admiració.

El primer tram de corriols de somni, i el més notable, és que són corriols al costat de la ciutat de Mataró, que tenen el seu inici al costat de pistes de més de cinc metres d'amplada per on he passat moltes vegades i que en fer-ho mai he vist les entrades d'aquest senders.

El primer recorregut de corriols ha durat una mica menys de dues hores, com us ho dic, m'he quedat aturat, el goig i la joia pels qui tenim clar el que costa descobrir senders de dos pams, ja no de quilòmetres no, si no de menys de 1 Km. i en Tr@il, avui d'entrada m'ha portat per un grup de corriols que les dues primeres hores, de cap d'ells en tenia cap noticia de la seva existència, després d'aquests hem seguit per senders coneguts la majoria, però també per enllaços nous que han fet que el temps passes sense adonar-me de que vaig amb una SS i en Tr@il amb la seva 3x9. Passades les primeres hores però la fatiga muscular si m'ha recordat que jo anava amb SS.

Per a mi ahir i avui és l'inici d'una prova de foc, perquè sortir amb la Betty a fer una sortida que ronda els 50 Km. i els 1000 m. +, així com avui amb en Tr@il, on hem fet més de 40 Km. d'un puja i baixa constant, dur però dur de veritat, i on penso, que no ho sé del cert, que els 750 m. + és el desnivell aprox. que haurem fet, passa a ser un test del què puc arribar a fer amb la SS, entre tants i tants genets amb 3x9.

En Tr@il em confirma el desnivell acumulat d'avui 1.500 m. +!!!, està prou bé.

El que sí que puc afirmar és que ha estat una ruta dura, molt dura, un avís del que podria ser una sortida a jornada complerta pel Maresme, ahir ja vaig veure que avui podia repetir-se la mateixa sensació d'ahir, el que no he tingut present que avui, suma a la sortida d'ahir, de la que de ben segur avui encara estic ressentit de l'esforç del dia anterior, però tot i aquestes realitats, la propera sortida serà amb la SS, o això penso ara, hores després, no moltes, de la sortida corriolera amb en Tr@il.

Equipament el mateix d'ahir, de les mateixes característiques, equipat de primavera, la major part del recorregut, el 90 % sense l'armilla.

Incidències remarcables cap, el desviador d'en Tr@il ha decidit baixar uns milímetres, i de la Vicious he modificat la posició dels frens per poder fer més palanca amb la maneta amb un sol dit, i també inflar una mica més la roda davantera per evitar la flexió del pneumàtic als girs més tancats de baixada.

El menjar, per esmorzar, truita de formatge, una cervesa i dos cafès amb llet, per dinar, amanida, llom, vi, gasosa, pastís de xocolata, i cafè, també durant la ruta a la segona hora i a la darrera mitja barreta de gust de xocolata aprox. 100 Kcal. el dinar i l'esmorzar calculo que entre els dos unes 1.500 Kcal. però no ho tinc calculat, tampoc les calories consumides ahir i avui, en cap cas, el consum d'aigua avui 1.5 litres.

El dia com ahir sensacional, la temperatura perfecta per a rodar, i rodar i rodar.

Avui però a diferència d'ahir, als darrers quilòmetres ja amb ganes d'arribar a casa.

La imatge és de la sortida d'ahir, avui no hem fet cap foto, hauria estat bé, però jo diria que no hem estat per la labor, ni de portar la càmara, ni en cas d'haver-ho fet, per estar massa disposats a fer fotos.

4 comentaris:

  1. Que bé tenir-te pedalant altra vegada!

    L'experiència de dilluns va ser tota una lliçó de companyonia ciclística, que un SS s'adapti a sortir amb una 3x9 no ha de ser fàcil, m'hagués agradat però que algú m'hagués pogut filmar la cara d'estupefacció que se'm va quedar cada vegada que em deies "jo m'avanço una mica que si no no podré pujar aquest tram..." i en un vist i no vist "fiuuuuuuuuuu" desapareixies de la meva vista a una velocitat increïble, pedalant dret, una visió, envejable! Ni una sola foto vaig poder fer mentre pujaves, impossible treure la càmera, abans de posar-me la mà a la butxaca ja havies desaparegut del meu camp visual.

    Tinc la sensació que de la sortida de dilluns vaig quedar jo més esgotada que tu, perquè sense adonar-me vaig encomanar-me del teu pedalar, i em vaig fer un tip d'arrossegar plat. Al final de la ruta, molt ben triat per cert, sort que em vas "obligar" a fer els últims 10km amb cadència per alleugerir el mal de cames i esquena que tenia.

    El record que en tinc però, és d'una sortida molt divertida, vaig quedar-me sorpresa de veure per on eres capaç de baixar trams tècnics i amb moltes arrels com si res, en més d'una ocasió em vaig oblidar que pedalaves amb una bicicleta rígida total.

    Tot un món per descobrir aquest del SS 29 rígid, amb moltes ganes de repetir sortida, perquè tot i que sé que implica posar fi a aquelles llargues converses pujant, m'obligarà a no adormir-me perquè és evident que quan veig la "bala" Lagranevasio sortir disparat en plena pujada, el meu "instint atacador" em porta a seguir-te despietadament i bé, avui dos dies després les cames encara em fan figa.

    Estem davant l'inici d'una nova era?

    Visca l'MTB!!!

    ResponElimina
  2. Exacte Betty!
    Lo mateix amb va passar a mi, la "bala" si la portes al darrera li fas estorb a les pujades perque a de tirar de forta inercia i nosaltres amb les 3x9 pujem a trac.cio, i "deu-ni-do" com baixa tenin en conta que es una 100% rigida ...i amb cuadre d'acer!
    Esta naixent una nova era?

    ResponElimina
  3. No ho sé, però gaudir pedalant, això sí que ho hem fet, i de quina manera.

    Dos dies de pedalar i pedalar, propers als 100 Km. i tocant els 2.500 m. de desnivell positiu, és un clar indicatiu de que, mira que parlem a sobre de la bike, i mira que un bon esmorzar i si cal dinar no ens
    el perdem, però pedalar i pedalar és el que més hem fet.

    ResponElimina
  4. Aviam, es evident que estem d'avant una nova era, si for només un tema de marketing no hi funcionaria....el que passa es que aquestes màquines no les pot portar tothom, cal preparacio, física, mental i tècnica, i zixò, a mi hem queda encara lluny...

    ...una abraçada molt forta desde SC

    Trail, quin plaer llegir-te

    ResponElimina