Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de març 11, 2010

Adeu oli teflonat! adeu treure greix de la cadena..!



Ho reconec, quan em van presentar aquest producte el meu ànim era totalment escèptic i per dins meu estava pensant allò de: ¡val, ja hi som, un altre potinga miraculosa !

Però, per què no provar-ho? ..doncs des d'aleshores ho estic comprovant personalment a la transmissió de la meva bike, dia a dia, sortida a sortida, amb fang, amb neu, amb tolls i rierols, amb aigua a pressió directa a la cadena... sense pietat.

Estic parlant de Squirt:
http://www.squirtlube-spain.com
..no és oli, no té teflon, els canvis van mes suaus, no taca la roba, "diuen" que es 100% biodegradable.. això sí, si vols provar-ho segueix ESTRICTAMENT las indicacions del fabricant, sobretot a lo que fa a la primera aplicació: la cadena te que estar COMPLETAMENT neta i seca.
Nota: no tinc comissió del distribuïdor, sols sóc un usuari convençut.

3 comentaris:

  1. Caldrà posar fil a l'agulla i aconseguir aquest lubricant per la transmissió.

    El que veig més interessant és el que implicarà per la duració dels elements, com són els pinyons, els plats i la cadena, pel fet de que si la cadena no agafa la sorra, les pedretes, tots aquest elements no patiran el desgast propis de la utilització d'els olis tradicionals.

    També és veritat, que darrerament la meva 3x9 té la transmissió impecable, però no per haver aplicat aquest producte, no, si no perquè des del dia 1 de gener que no ha sortit més.

    ResponElimina
  2. Hola Xavi! el preu el tens al link que faig referencia al meu comentari..(a Mataro val uns 10€) pro has de tenir en conta que el producte es molt espès i amb "quatre gotes" ja fas el fet, lo que fa que a la llarga el cost sigui inferior a qualsevol spray del mercat.

    ResponElimina