Today I sold the Kona Coiler.
I have had some great times on this Bike and some times I would like to forget. The good times out weigh the bad times so its all good.
(A bit quick for the Camera on this section)
Best times on the Bike has to be cavehill my local trail in Belfast. It was so suited to the trails and made me push harder and harder. It was also the location of my biggest crash. To much air on a jump and landed on the front wheel. Snapped the wheel and put myself of the bikes for 3 months. Built the bike up again and hit the jump bigger and harder as seen below.
(Picture Below me getting big air on the Step up at Cavehill)
Good bye Old Kona, Hello New Trek.... To be continued.
"The king is dead, long live the king".
ResponEliminaAdéu Kona, ara a aconseguir donar la benvinguda a la Trek???.
Good pictures, Michael!!!.
Costa deixar anar una bike, la teva bike, tot sigui per donar pas a un nou Drac.
De ben segur que és un bon pas el que has fet, el de fer sortir la Kona, per entrar la Trek.
As Lagranevasio is saying "The King is dead, long live the King"...sure there will be a new love, that will give you even better moments, enjoy rigt now with your new Dragon....which one? we wait for news !!!!
ResponEliminaI am waiting on it to be delivered to the shop I think around 22nd March. I went for the Remedy 8. I will get pics up when I get it also do a first ride report.
ResponEliminaSòlida, consistent, robusta, molt robusta, conqueridora de muntanyes de recorreguts fictíciament infinits, realment finits, aquest Trek Remedy 8 pinta molt bé, i de ben segur que quan passi per les teves mans, aquest sí serà un veritable test.
ResponEliminaUna molt bona bike, haurem de veure les teves impressions.
Però amb una marca com Trek, les possibles anomalies, pel que he llegit, la seva garantia les deixa sense raó de ser.
I ja que ho comentem, per posar un exemple nefast de com no s'han de gestionar les garanties i utilitzant paraules d'un dels màxims representants de Santa Cruz Bicycles, els importadors d'aquesta marca a la península també importadors de Ibis, segons va exposar aquest representant, les reposicions de les Ibis no es feien per no assumir el cost del transport, així de simple, és curiós perquè a l'hora de vendre la Mojo, dic jo que sí que tenien el seu benefici per afrontar el cost del tranport de les reposicions en garantia. Amb aquest política és impossible mantenir una distribució, i així ha estat.
Amb Trek totes les informacions que tinc indiquen que la seva política de garanties és de les millors. A la península ibèrica, Trek és fàbrica, a Irlanda Trek la distribueix la mateixa fàbrica o és una empresa privada que té la importació d'aquesta marca?.
I és evident que jo exposo el tema del funcionament de les garanties, per l'experiència viscuda amb Ibis i amb Yeti, amb les respectives Mojo Carbon i Yeti ASR-SL. Vull dir que res té a veure amb la marca que tu has triat, que està a les antípodes de les que jo esmento, Trek és "prestigi i rigor", Ibis és "no ser" i Yeti és un "era", la diferència és clara.
Michael molt bona elecció!!!.