Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de març 03, 2010

Corriolada dimarts 2 de març


La meva cronica de la corriolada d'ahir dimarts 2 de març amb la inestimable companyia del "culpable" d'aquest bloc.

Ruta circular de (segons el GPS) uns 40 kms. amb un desnivell positiu acumulat d'uns aprox. 1.500 mts. (be, aixo a mi no em diu res.. pro queda be posar-ho, perque si no tambe t'ho pregunten...).

Ens varem trobar a les Cinc Cenies de Mataro on començarem a pedalar tot pujant fins a les Pistes d'Atletisme a on ja deixariem la "city" i l'asfalt i agafariem una pista que ens porta a una llarga enrevesada i divertida corriolada de puja-baixa constant fins a Dosrius ..per anar a esmorçar que hi ha gana.
Despres i amb la panxa contenta i altra vegada amunt fins al Turo de La Gola a on varem disfrutar del paisatje. Fruim muntanya avall com poseits i atravesant prats i mes camins fins agafar el precios corriol anomenat Turquesa, tot pujant de sobte lagranevasio em diu allo de: ¿coneixes aquest cami que surt per la dreta..? ho voleu saber? dons os foteu.. si voleu saber a on va aquest cami a la propera veniu amb nosaltres..! (la jornada va acabar amb una bona taula i xalan de bikes.."of course").

A l'arrivada a casa i despres d'una bona dutxa venen les reflexions i les preguntes:
¿Perque vull una bike "full-suspension" si el jenet que venia amb mi portaba un drac 100% rigid i no m'el treia de sobre a les baixades..?
¿Perque vull una 3x9 si la Vicious-The Motivator SINGLE-SPEED! a pujat en el 99 per cent dels corriols..?
Dons despres de recapacitar-ho la resposta es: Perque soc un biker que creu en la evolucio tecnica de l'especie, i mirar enrere sols es NOSTALGIA.

¡¡¡ PRO.. SEGUR QUE EL FUTUR ES 29" !!!

3 comentaris:

  1. El que haurem de fer, és preparar la propera sortida.

    Tr@il i tant que la lògica diu que les bikes són les que han de ser, és a dir, la teva doble, o la meva, i tant, és l'evolució que fa que la diversió sigui a cada metre que fas, i per a mi, la meva Superlight és un somni de bike, i la Yeti ASR-SL negre, és que a mi m'agrada la Yeti de color negre, la Vicious, bé és això un concepte trencador per ser tant, però tant retro, veurem quin recorregut té aquesta SS a casa.

    Tr@il quina jornada de MTB que hem passat, MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. Trail, que bo llegir-te....i si, m'haure de fotre, i molt, doncs jo no us podre acompanyar....massa aigua de per mig !!!!

    Una abracada ben forta, de un biker a Greenville, SC...el paradis del ROAD BIKE america

    ResponElimina
  3. Xavi haurem de posar remei a aquesta distància, vindrem nosaltres...

    Ara però, avui gaudint d'un dia gris, fred, que fa que restem aturats, hi ha més dies per sortir.

    Sé que en Santa Fe i en Tr@il avui en feien dues de bones.

    Xavi, Xevi, que bé que va la Vicious!!!.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina