Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 06, 2010

Pedals d'en Serrallonga


Jo pensava que a la meva edat poques coses amb quedaban per fer, pro... ¿fer una jornada de MTB i a la nit dormir a una cabana a dalt d'un arbre..? renoi! aquesta si que es bona.

Aixo es lo que ens ofereixen els organitzadors de Pedals d'en Serrallonga http://www.pedalsdenserrallonga.com/?q=ca/frontpage

Copio i enganxo de la web:
...per descubrir la zona on el més famós dels bandolers catalans escometia les seves preses: Les Guilleries. Si haguéssim de descriure aquest racó entre Barcelona i Girona, senzillament seria natura. Es tracta d’un vast territori que s’estén des de la zona del Collsacabra fins el massís del Montseny...
...dos itineraris a realitzar en dos dies: el base de 105 quilòmetres i 2900 metres de desnivell positiu, podent fer 53 quilòmetres el primer dia, dormint a Sant Hilari o fent 7 quilòmetres més, dormint a les cabanes als arbres de La Vileta. Per al itinerari llarg, el primer dia li hem d’afegir 13 quilòmetres més, pujant 400 metres més de desnivell i al segon, 11 quilòmetres, amb altres 200 metres positius més.

Jo m'hi apunto, i tu?

2 comentaris:

  1. Genial Trail, jo en se d'un enamorat de les Guilleries que s'apuntarà....jo ho tinc difícil !!!!

    ResponElimina
  2. Jo, si hi anem els contribuïodrs, la seva majoria, sí!!!.

    Vull dir que penso que ens aniria bé a tots, el primer en Tagama22, que segueixo pensant que hauria de ser a aquest espai com a contribuïdor.

    Crec que la proposta d'en Tr@il seria perfecte en aquests moments pels Genets de Drac.

    ResponElimina