Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de març 28, 2010

Rodant amb 29" SS i caminant amb nous companys.

Avui un dia per fer i desfer amb la bike, una sortida molt, però que molt dura.

Una primera hora on he patit molt, una segona hora on m'ha costat, menys que la primera hora, una tercera hora on he gaudit de la bike i molt. La darrera, la quarta on el retorn a casa i no a on tenia previst anar ha esta la nota del dia.

La Vicious avui molt més dura, no sé perquè, més dura, demà ja veurem quina és la sensació.

Incidències una, les pastilles de fre davanteres foses, i he hagut de baixar a casa amb el fre del darrera, fet que ha fet que em perdés la millor baixada del dia, però ha estat una experiència positiva, les vaig revisar ahir i avui m'he adonat que no ho vaig fer bé, està clar.

Alimentació, dues barretes de 70 Kcal., i un bidó sencer de 750 ml. d'aigua. Eines, les de sempre, equipat de primavera, amb un a temperatura de primavera, molta calor i també una mica de fred, també una incidència amb una parella de bikers tipus, que deixaré a l'oblid més oblid.

Muscularment tocat, tocat de veritat, he de mirar què fer per millorar en aquest aspecte, perquè les sensacions són similars, no les mateixes certament, que les primeres Guilleries.

Això si, serà un dia rar de MTB, amb una bike dura de veritat, avui, sí, però la propera sortida serà amb la Vicious The Motivator SS, de ben segur, o això penso avui.

Us poso imatges dels nous companys de ruta de les SIDI.







Demà més?.

3 comentaris:

  1. Molt dura la vida del "singlespeeder"!
    Es nota que t'agraden els reptes durs i costeruts, pro molt de conte amb les lesions...

    Els mitjons "fashion" total..!

    ResponElimina
  2. Caldrà "encara més", millorar la preparació per a poder gaudir "encara més" d'aquesta disciplina, nova per a mi.

    Però jo demà si el temps i el ànims estan on són ara, de ben segur que rodaré amb la Vicious. Primer però abans de sortir, hauré de posar pastilles noves del fre davanter, que com ja us vaig exposar estan a zero.

    ResponElimina
  3. I love these socks!!!!
    Però l'últim present que m'has fet d'aquesta casa encara m'agrada més!!!

    ResponElimina