Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de setembre 17, 2011

Assos SS Uno Unisex Short Sleeve Jersey 2011.

Esperant l'arribada d'aquest.

L'experiència amb Assos es bona, a Chain Reaction no em vaig decidir per la jaqueta la 851, perquè la vaig veure molt delicada per portar-la per muntanya.

La Intermediate, té molt bona pinta, sí, per això és a casa esperant als dies clàssics de tardor, i del mallot Assos en tinc molt bona referència, l'he agafat amb size M, no L, que és la que tinc actualment i que tan bon resultat m'ha donat fins avui.


Aquest cop el color del mallot el vermell, negre i blanc, per la jaqueta Campagnolo vermella, blanca i negre.


Ara ja donem per tancat el procés d'equipament de primavera-estiu 2012-tardor 2011. Ens mancarà el darrer detall,  la Mavic Oxigen Bronze de la Betty que a la darrera setmana de setembre ja la tindrem a casa, si tot camina amb normalitat, aquesta és ideal com les meves Campagnolo per sortides de tardor, hivern entrada i sortida, no ple hivern,  i perfecte per la primavera,  també per les nocturnes més fresques d'estiu, que hi són, i si no la vols portar,  plegada no ocupa res de res a una de les bosses del darrera.


MTB, MTB, MTB.

1 comentari:

  1. Dilluns amb la MRG arriba la jaqueta Mavic.

    Tot un esdeveniment, i tant que sí.

    MTB, MTB, MTB.

    Ja vaig esmentar que el mallot Assos no vindrà.

    ResponElimina