Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de setembre 16, 2011

Tubeless 29er.

http://www.wiggle.co.uk/schwalbe-nobby-nic-tubeless-snakeskin-folding-29er-tyre/

Per a mi una novetat. 100% Tubeless i no és Maxxis?

MTB, MTB, MTB.

Tubeless o Tubeless Ready?

http://www.bike-discount.de/shop/k669/a45224/nobby-nic-evo-pacestar-29-x-235-tl-ready.html

3 comentaris:

  1. Les Schwalbe Tubeless ready tenen "borde" de tubeless com les UST per sellejar be, pero li falta la capa "impermeable" i per aixo el latex es obligatori , no com a les UST. Jo he demanat unes per la 26", aixo si en versio snakeskin (40 grams mes) perque el lateral es mes reforcát. Tambe porto les Racing Ralph en tubeless ready 29 en la Kona Unit 29" i de moment perfectes, cap problema de aire ni pressions....Crec que a partir de ara passare del UST de Maxxis i m'estalviare 200 grams per roda, ja que el latex el fico igualment, sigui ust o ready...En realitat la unica ventatja que li queda al UST es que no necessita latex...pero ?qui va sense latex?

    ResponElimina
  2. No cal ni que les probis. Les tallaràs.
    Bona reflexió quan parles de l´estalvi de 200grs!
    Menys pes=menys goma=més risc a talls. Val la pena? Penso que no!

    Monta unes Maxxis Flyweight de 330grs...això si que es estalviar pes! Les montes, peses la bici i fas una foto. Desmontes les Maxxis flyweight, montes unes Maxxis UST COM DEU MANA i a córrer!
    Això si que es una bona jugada

    ResponElimina
  3. Jo penso com en Colorado, però també penso que ens calen aportacions a on tinguem més informació que la que hem experimentat personalment nosaltres.

    Jo avui per avui crec recordar que rodo amb pneumàtics Tubeless de 800 g. molt tocats, (Maxxis Ardent 2.25 Tubeless 29er), 850 g.?, i he de dir que per a mi el pes ideal d'un Tubeless hauria de ser de 575-600 g. però amb el comportament de la carcassa dels Tubeless de Maxxis de 700 g. aprox. de 26, com el Monorail 2.1 Tubeless, i això ho tindrem d'aquí a un temps, cal perquè això sigui així que els Tubeless evolucionin, com tot els hi cal més temps.

    MTB, MTB, MTB.

    Mentre els Tubeless a ulls dels consumidors no siguin atractius, vull dir que la relació pes-prestació no sigui molt atractiva, no tindrem usuaris de Tubeless, el què indica clarament que avui els Tubeless no són competitius, així de clar, així de senzill.

    I això passa a Europa, sempre diuen els americans que a Europa som uns obsessionats del pes, pel que fa referència a les bikes, bé, a USA són els reis del Tubeless Ready, de Tubeless no en volen saber res, així que tan a USA com a Europa tenen tots molt clar que un Tubeless de més de 600 g. per la millora de les prestacions que ofereix vers els pneumàtics convencionals, no és un bon producte per a una majoria de usuaris, aquesta és la realitat.

    I Colorado, tu i jo no som usuaris del mercat, bé i tant que sí que ho som, perquè som consumidors, però no dels que fan que un producte sigui acceptat majoritàriament, i menys per un grup significatiu de consumidors, això no és ni bo ni dolent, únicament és així.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina