Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de setembre 17, 2011

El Drac, el rei dels Dracs a casa.

El rei dels Dracs a casa no pot ser cap més que el Drac del germà gran. Mai avanço al meu germà, és el rei entre reis, si té un mal dia vaig al seu ritme, si un té un bon dia miro de seguir-lo. Parlo en singular perquè la Betty quan es tracte de pedalar, "talla tot allò que surt per sobre d'un cap d'agulla". La Betty és una depredadora nata a dalt de la bike, mtb, mtb, mtb.


Un Drac entre Dracs, i tant.

La millor doble que ha passat mai per casa, idèntica a la Yeti-Betty ASR-SL, mateix any, similar equipament, la de la Betty cinc cents grams més lleugera aprox. aquesta darrera, era,  millor dit perquè ara resta tancada a dins d'una caixa a les fosques, esperant destí.

Per sort la millor bike dels darrers trenta anys que ha entrat a casa,  amb diferència,  s'ha quedat, el meu germà no la deixarà anar, ni insistint en Colorado a recuperar-la. I mira que a en Colorado jo no li tinc mai un no, però el meu germà és el meu germà.

Yeti ASR-SL 2007, "The Best Bike 2011"

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada