Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de setembre 27, 2011

Seven Sola Single Speed.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=68839&cat=

Bon quadre, bona forquilla, de les millors, no és cònica però, bones boixes, bona tija, bones bieles, millors pedals, direcció sensacional, pinyó equivalent, passem els aros a uns NoTubes, no perquè les 317 no estiguin bé, però si hem d'anar-hi aros nous, i tant, dos porta bidons King Cage, el teu seient, uns frens R1 o XTR 2011, i a volar, ep,  i uns punys Ergon, els GS1, HM-BO.

Té un frontal curiós, per la potència que sempre és una elecció difícil, però funcional, el manillar adequat, sí, però em genera dubtes aquest conjunt, una potència Seven de 25,4 mm. i un manillar pla de titani de 670 mm i 5º,  encara que de fet la meva Vicious venia d'origen així, potència a 6º + i manillar de doble alçada de 680 mm. vaig substituir-los per diferents combinacions, ara vaig un altre cop a 6º+ amb manillar de 700 mm. 10º aprox. i pla, no de doble alçada, i no serà el final, o sí, vull dir que per començar ja està bé, més que bé.

Sí, és 26", és així com m'agrada pel fet de què si aquesta fos la bike, és a dir que la Vicious no fos a casa, el criteri seria, "si és 26" la Single Speed,  és que així havia de ser". També és veritat que avui després de les darreres millores fetes a la Vicious, difícil el retorn a 26", no es pot dir mai, però influenciat per en Colorado que ve amb molta empenta per darrera, "mai més tornaré a les 26", mai més", jo no diria tant, però també està més que bé aquest pensament d'en Colorado.

MTB, MTB, MTB.

Molts nervis pel proper Roc, més encara, podria dir què més que nervis, molta, molta, i molta emoció, i crec que hi haurà novetats, moltes,  i totes importants, millor dit determinants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada