Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de setembre 16, 2011

Sycip Unleaded 29er Single Speed LOADED (king, eriksen, groovy, TI).


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=68302&cat=

Fa dies que la tinc per publicar, avui al matí toca exposar aquesta Sycip, que en directe és de les millors creacions pel que fa referència a cromo. En Colorado em deia fa unes hores, de tot el grup a la darrera sortida, entre IF, entre Silk Ti, Moots, "tots em deien que la Sycip de titani era la més maca amb diferència".

Bé, aquesta no és de titani, però segur que és propera a aquest nivell d'elogis entre apassionats.

De fet jo amb la meva Vicious encara no he arribat a aquest nivell de funcionalitat, tija i manillar ens separen avui, d'aquí a res ja no serà així, espero.

El manillar Groovy és particular, hi vaig rodar amb la Vassago d'en Hagen, diferent, per poder treure més conclusions caldria rodar-hi més hores, però d'entrada era diferent, molt diferent.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada