Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de gener 20, 2011

Turner.

Fent feina per Ainsa 2011, crec , és que en Colorado ja sembla el Primer Ministre, vull dir que em porta per on vol.

És que demà en Colorado em confirmarà si anem a buscar dues Turner a Toledo.

O bé una 5 Spot i una Flux o una sola 5 Spot o dues d'aquesta darrera.

Però per fer-ho com amb la Vicious, toca anar-hi.

No podem fer aquest pas sense fer el què cal fer.

MTB, MTB, MTB.

Estic entusiasmat de poder coneixer en persona a l'importador de Turner, el perquè és innocent, també.

2 comentaris:

  1. Cada vegada anem mes lluny !!!!

    ResponElimina
  2. Tinc les imarges de les bikes que volem veure en directe, senzillament sensacionals, en Colorado és terrible, terrible.

    No tinc l'ordinador i això fa que no pugui posar les imatges, no passa res, ja les posaré.

    I si en Colorado decideix que hi anem, podria ser que les imatges ja siguin les de les nostres Turner un cop a casa, per què no?

    MTB, MTB, MTB.

    Toledo, Turner, quina emoció.

    ResponElimina