Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de gener 24, 2011

Paris Mountain

Dear Genets,

Today we decided to spend the day at Paris Mountain, after the snow storm, the lower areas were slightly muddy, but other than that, the conditions were perfect, good adherence to ride. It was nice, a lot of riders, and most of them with 29" !!!!

I saw a Niner Air9, three Specialized 29"...and I will talk in another entry about this, about the quantity of "freak" people I can see doing MTB in this country...

Again, a small video...enjoy !!!!


3 comentaris:

  1. Felicitats Xavi i moltes gracies per aquest magnific video. Veig que en Colorado va crean escola i ja te alumnes aventatjats. Quina sana envega, ... i que maca que es la Nuclear Pesto !!!

    ResponElimina
  2. Gracies esjesj, realment crec que li haurem de dir "l'escola Colorado"...si, diguem que el seu video va encendre una nova via al meu mon del Road Bike i MTB.

    Que maca es la Nuclear Pesto, i que maca es la teva Eddy Orange...i la Carbon, i la blava.....no se quantes hores vaig passar decidint el color !!!

    Per quan un video amb totes les IBIS?

    ResponElimina
  3. M'he pensat bé, que no vol dir encertat aquest comentari.

    A aquest espai el tema imatge i so, per a mi bé marcat per la creativitat d'en Colorado, això ho tenim clar tu Xavi i jo i és un tema que hem comentat llargament, bé no tant, però si que hem parlat de les brillants creacions d'en Colorado, pel fet entre d'altres coses, importants també, de que en Colorado és compositor.

    Dit això un cop veus aquesta creació Xavi, penso que és sensacional el que podem arribar a fer, ho dic perquè veien els vídeos d'en Colorado em costa mirar-ne d'altres, però si mirem enrere i pensem els primers vídeos que es van posar a aquest espai, penses quin vídeo més sensacional que ha fet en Xavi, quin pas de gegant que hem fet.

    Remarcar però que amb la teva càmera portàtil el vídeo que ens vas posar fa uns mesos on l'inici del vídeo de bikes començava a on sorties de casa amb el cotxe, no sé si el recordaràs, jo el tinc present a la meva retina, fet que fa que tot tingui el seu sentit, encara més.

    Moltes gràcies Xavi, moltes gràcies Alba.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina