Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de gener 05, 2011

Sigma Karma. Best price?

Un bon llum pel casc, per poder il.luminar als girs a plena nit.

Amb el Powerled al manillar, és una combinació perfecte per rodar de nit com si fos a ple dia.

http://www.bike-components.de/products/info/p16847_Karma-Pro-Set-ohne-StVZO-Zulassung-.html

El preu, dels millors que he vist, jo en vaig pagar prop dels 100€ i ja era un molt bon preu.

Cal tenir present que el kit original no porta l'element per poder muntar el Karma al casc, així que aquest component s'ha de comprar a part.


Jo ben aconsellat el vaig comprar a Bike24, però aquí també ho tenen.


http://www.bike-components.de/products/info/p17351_Helmhalterung-fuer-Karma-.html

D'aquest nou Karma no en sé res, però va també la que tinc que no tinc cap previsió de canvi. Sí que la bateria és veu de molta capacitat, tot i que més gran si és pel casc implica portar un pes considerable al darrera del jersei.


En el meu cas mai he fet curt pel que fa a la duració de la bateria. Combinat això sí, màxima potència a les baixades i mínima o mitja a les pujades o pla respectivament. Segurament amb un llamp de bateria com el de la imatge,  la duració deu ser major que la del meu Karma actual.

Bones sensacions, no de la meva espatlla dreta, sí del que ens ha de portar a sota del braç el 2011.

MTB, MTB, MTB.

2 comentaris:

  1. El 2011 avui per segona vegada, però aquest cop correctament, he pagat la nova bike de la Betty, 29er, Single Speed, una Spot Brand Longboard size S.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina
  2. A final del 2011 i el Karma i el Powerled senzillament de 10/10.

    Cal vigilar amb el llum del casc als corriols amb matolls baixos de no quedar-s'hi enganxat.

    MTB, MTB, MTB.

    ResponElimina